Vinyl + Bleek!

Kan dit samen? :oops:

Wij hebben pas geleden vinyl gelegd, en dwijlen elke dag, maar ik wil het eigenlijk helemaal fris hebben… (hoezo nesteldrang!). En met allesreiniger ruikt alles heerlijk, maar toch.

Ik vraag me af, kan je bleek (verdund met water uiteraard!), gebruiken om te dwijlen op vinyl?

op sommige wil dat wel maar op andere kan het ook kapot bijten, ik doe het wel wij hebben vinyl van leenbakker met zn nerf erin :evil: gaat er ook eerdaag uit maar als je het niet zeker weet waarom gebruik je dan geen dettol die reinigd en desinfecteerd :thumbup:

Niet eens aan dettol gedacht weet je dat? :oops: :roll:

Ons vinyl komt bij Carpet Right, zonder nerf. (Terra kleur).

sweet… bleek/chloor bij (zover ik weet) uit. zou het niet doen.

(persoonlijk vind ik bleek dus niet fris. maar dat komt omdat ik niet tegen de lucht kan… slaat op mijn adem)

maar dettol moet ook erg goed werken…

Pitje, ik ben ook geen hartstikke fan van bleek. Maar dacht is het wel goed schoon.

Maar niet aan dettol gedacht.

Riley loopt graag op blote voeten, en heeft elke keer zwarte voeten… terwijl ik het elke dag dwijl!

heb je huisdieren?

hier net de vloer ook gedweilt… en leek wel of het al jaren niet meer was gebeurd.

wij hebben een hond…(en buiten is het erg vies weer. dus je sjouwt alles naar binnen toe)

je kan het beter met Dettol dweilen dan wordt het net zo fris.

Heb 3 katten, maar die komen niet buiten.

Ik ga morgen maar even Dettol halen voor de vloer 8)

het is niet goedkoop dettol 10 euro per flesje maar je kan er lang mee doen.

ik gebruik het voor heel veel dingen de vloer, badkamer, speelgoed van de kinderen, en zomers voor de kinderen op washandje en dan over de armen en benen en geen last van muggen of dergelijke :thumbup:

brrrr ik kan nu echt niet tegen die lucht :sick: .

Maar het maakt het wel goed schoon natuurlijk.

Als je nog meer last hebt van nesteldrang dan mag je wel even langskomen hoor :mrgreen: