vinrose en Virgino

hoi

Stomme vraag (ben bang dat dit hier ook verkeerd staat… sorry dan alvast :oops: )

Maar Vinrose en Virgino… is dit hetzelfde merk of gewoon 2 verschillende

en nu ik toch bezig ben

Weet iemand of de spijkerbroeken hetzelfde dragen??

Volgens mij verschillend, Vinrose is duurder en ik vind het wat “netter” en Vingino wat stoerder. Misschien moet je Victoria even pb sturen, die verkoopt het in haar webshop!

Is vinrose duurder… oh dan heb ik geluk… kon deze voor een spotprijsje kopen… hoop ik natuurlijk niet dat ik ge :silenced: wordt…

Vingino vind ik wel mooi. onze oudste heeft er 1 en die staat haar zooooo moooi… :inlove:

Zijn idd 2 verschillende merken.

@Joy wrote:

Zijn idd 2 verschillende merken.

vallen ze ook anders?

volgens mij is vinrose op het prijskaartje veel duurder, maar al met al word het goedkoper verkocht.

ik vind vingino in de kleine maatjes klein vallen, maar dat is ook weer afhankelijk van het model. mijn dochter draagt nu maat 3 lange broek, maar van een ander model al een maat 4. (3=98 4=104)

ik heb van vinrose 1 jeans en die past ze nu mooi, is een maat 98 en ze draagt nu 98/104 wel wijd bij de billen, maar net als vingino knoopsgatelastiek om te verstellen.

ow Vingino valt vaak wat smaller (al heb ik ook een model wat zo wijd zit dat ik me afvraag of ze dat ooit gaat passen, zeker als hopelijk die pamper een keer uitgaat :wink: )

Vingino valt voor jongens juist niet echt smaller hoor! De wat stevigere jongens kunnen Vingino altijd wel aan :thumbup:

Mijn dochter past het echter ook niet, dus misschien vallen de meidenmodellen smal?? :think:

Vinrose is dacht ik juist ook wat goedkoper. Vingino idd wat stoerder. Alles wat ik van Vinrose heb is goedkoop iig. Ik vind het ook minder van kwaliteit, maar ik ben dan ook ruw met kleding :mrgreen: (en Vingino kan daar dus beter tegen :wink: )

ik heb geen jongens, ik had het alleen over de meidenbroekjes 8)

:oops: :mrgreen:

Tja, en de Ts heeft ook meiden, dus… :mrgreen:

Ik hoorde ook altijd dat Vingino smal valt, en voor mijn meiden was dat ook zo. Mijn oudste heeft broeken nodig die wijd vallen, en dus dacht ik nooit aan Vingino. Tot ik ze probeerde…

Vandaar mijn opmerking :shifty:

Ook de jongensbroeken van Vingino vallen wat smaller dan veel andere merken hoor. De lengte is verder wel normaal. De jongste is wat smaller gebouwd en hem zitten ze juist goed (andere merken zijn al gauw wat te wijd), maar de oudste is wat breder gebouwd en die past ze niet zo goed.

@juulke wrote:

Ook de jongensbroeken van Vingino vallen wat smaller dan veel andere merken hoor. De lengte is verder wel normaal. De jongste is wat smaller gebouwd en hem zitten ze juist goed (andere merken zijn al gauw wat te wijd), maar de oudste is wat breder gebouwd en die past ze niet zo goed.
Hier vind ik de vingino broeken ook juist breder vallen, mijn jongens kunnen ze goed aan, en voor hun moet ik altijd op zoek naar wat bredere broeken.

@juulke wrote:

Hee, heb jij dan een tip welke merken ik ook kan proberen?? Mijn oudste past de Vingino’s wel, maar ik moet ze altijd een maat groter kopen. Welke merken koop jij??

En misschien heb jij, mamajeanet, ook nog tips?? :think:

hanneke kijk eens bij C&A… :wink: