Vingino

Ik heb een vingino broek te koop, nu weet ik niet meer welke maat het is…

Enig idee hoe / waar ik dit zie?

Welk label, er staat wel Finest 0 fabric, is dit de maat?

En als welke maat moet ik dat zien dan?

volgens mij zit achterop een labeltje met een maat.

Maat 0 is 80

maat 1 is 86

volgens mij

Dit zie ik…

Dat is de maat indd…

Dat is maatje 0 = maat 80

Ok Thanks!

Waar zet je die te koop?? :angel:

mp! :inlove:

Zou er wel bijzetten dat het klein valt.

Maat 0 is voor Fenna nl al (bijna) te klein, terwijl ze broeken maat 74 draagt…

Vind vingino eigenlijk altijd wel klein/smal vallen…

Riley past hem nu niet meer, maar heeft het tot voorkort gewoon gepast hoor. (Hij heeft maat 86 nu, maar hij heeft hem toen ook nog gedragen hij i snu met zitten gewoon wat korter)

Nou, vanaf maat 92 is dat dan anders.

Robin heeft maat 7 (122) en die is echt véél te groot, terwijl Lucas er een stuk of 4 heeft in maat 2 (92) en ook die zijn echt veel te ruim. Terwijl hij toch al op het eind van 92 zit en binnenkort naar de 98 zal gaan.

Qua truien en blouses vind ik het gewoon normaal vallen.

@romata wrote:

Vind vingino eigenlijk altijd wel klein/smal vallen…

Is ook zo, maar niet iedereen op mp weet hoe bepaalde merken vallen.

Je wilt ook geen gezeur achteraf van de koper, ondanks dat de koop al gesloten is en er betaald is.

ella past nog in maat 0 en 1 terwijl ze best een lange meid is.

Ik heb ook een -0- liggen en die past hier nog niet, terwijl Silvijn toch wel 80-86 draagt al, dus het verschilt ook per broek denk ik.

Bij Nica vond ik ze altijd normaal vallen, de meesten zijn wel smal.

het verschilt per model van vingino ene is langer en de andere is vele malen smaller.

hier wordt ook altijd vingino gedragen kwa broeken vooral en het is vindt ik persoonlijk bij vingino gewoon passen en zien hoe het model zit als we na de winkel gaan en pakken meerder modellen uit het schap weet ik bij voorbaat al dat ze niet allemaal gelijk zijn en ongepast niet moet meenemen.

en succes met de verkoop vingino broekjes zijn zeer gewild :thumbup:

het zou inprionciepe 80 moeten zijn maar ze vallen idd. ookwel eens anders. Mijn meisje had een broek van vingino 0 en die paste ze geod met 80.

Anders even mailen naar de mensne en vragen hoe het valt?

Meike draagt nog babyvingino maat 68, (terwijl de rest al 74/80) is, maat 74 is nog wat wijd en lang… maat 0 is echt nog veel te groot…

Maantje, ik hoef niet te vragen hoe het valt, hij is namelijk van mij zelf (ik zet hem te koop).

Als je nu eens gewoon de binnenbeenmaat en de heupmaat van het broekje meet en die bij je advertentie zet, dan kun je achteraf ook geen gedonder krijgen dat het broekje wel of niet past.

Succes met de verkoop!