Vingino, wat kost dat 2e hands ?

Ik heb een broek gezien op MP met van die roze letters op de kont. Is 20 euro inclusief verzenden reeel ? Het broekje moet in zeer goede staat zijn volgende de advertentie.

Voor een goed uitziende broek, denk ik dat het zeer reeel is. Het broekje is waarschijnlijk gekocht voor een bedrag rond de 50 euro.



Ik vind dat de broekjes erg mooi blijven, dus ik zou zeggen doen!

Of het reeel is, weet ik niet (Een vingino kan je in de uitverkoop vaak nl. voor 25 Ã 30 euro kopen 8) ), maar feit is dat 20 euro een ‘normaal’ bedrag is voor een vingino op mp. Dus incl. verzenden is :thumbup:



Broekjes blijven idd lang mooi, dus waarschijnlijk kan je hem als hij te klein is gewoon weer makkelijk doorverkopen :smiley:

@Nijmanb wrote:





Broekjes blijven idd lang mooi, dus waarschijnlijk kan je hem als hij te klein is gewoon weer makkelijk doorverkopen :smiley:




Daarom alleen al :thumbup:

Doen! :thumbup:

Prima prijs!

Doen

Yep, 20 euro voor een tweedehands Vingino is wel zo’n beetje de ‘norm’ op MP. Doen dus! :thumbup:

Karin,



Ik zou het doen als ik jou was. Ikzelf zit in de nieuwe kleding (eigen winkel) en ik kan je zeggen dat als het incl is een koopje is. Vingino is vaak van goeie kwaliteit (kan verschillen qua model) Maar wat Nijmanb al zegt, in de uitverkoop heb je ze al vanaf 20 euro (ligt ook aan het model) En dan heb je een van de laatste modellen, ik weet niet welke naam de broek heeft of staat dat er niet bij?



Groetjes van Diane

Ik heb 'm gekocht :smiley: Bedankt voor de adviezen!

Het gaat om deze broek :



Ik heb hetzelfde model voor mn dochter op mp gekocht,ook ca 20 euro incl verzenden. :thumbup: Duurder was hij iig niet,meestal probeer ik ze voor 15 euro op de kop te tikken en dat lukt vaak wel. :mrgreen: ,of ze moeten al nieuw zijn natuurlijk.

Ik heb dezelfde hier liggen. Maatje 5. Nina heeft m niet meer aan, dus als iemand m wil hebben doe ik m ook wel weg voor 20 incl. verzenden :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Ik heb 'm gekocht :smiley: Bedankt voor de adviezen!

Het gaat om deze broek :







Hé, die hebben wij hier ook gehad. Ik had hem ook voor 20 euro gekocht en een half jaar later weer voor 16 euro verkocht… 8)

@Karin2 wrote:

Ik heb 'm gekocht :smiley: Bedankt voor de adviezen!

Het gaat om deze broek :





Die heb ik ook liggen in maat 1…nu net te klein…

Heb hem ook voor zoiets gekocht dacht ik…

En 1 met de donker roze letters heb ik ook…

Ze zijn mede nu nog die 20 euro waard omdat ze niet meer te krijgen zijn,dus als je nu nog gek bent op zo’n broek dan moét je hem wel via mp kopen…dát is vaak waar je profijt van hebt dan…



Ik doe ze vaak doorverkopen aan vriendinnen dan voor 15,- hoor als ik er zelf 20 a 25 voor heb betaald. :thumbup: