vingino maten

Ik heb op MP een leuk broekje van vingino gezien, maar zit een beetje met de maat. Noa heeft nu maat 80 en is vrij smal. Welke maat van vingino moet ze dan hebben? Iemand die het weet?

He we bieden toch niet op het zelfde he :wink:

Onze meid heeft ook 80, vind ze zelf ideaal, omdat je ze kunt verstellen, dus lang kunt dragen!

Normaal vallen ze geloof vrij ruim…

ik zou dan de 1 nemen, is volgens mij 86…en inderdaad ideaal dat Vingino met elastiek in de taille werkt, ik heb tenminste altijd langdurig plezier van de Vingino jeans

Vingino maten zijn als volgt:

0 = 80

1 = 86

2 = 92

enz.

Maar let op, Vingino valt wel heel smal, hoor.

Mijn Noa heeft nu nog maat 68/74 (ze is erg klein en smal) maar toch kan ze van Vingino de meeste broekjes maat 0 al goed aan.

Ik zou, in jouw geval, voor de zekerheid dus ook maat 1 (=86) doen.

Yeline heeft nu Vingino maat 0-1-2 in de kast liggen en maat 0 past haar mooi de andere zijn te groot voor haar

Yeline is nu 9 kg en 77 cm :wink:

Julien heeft maat 1 en 2, maar ik moet de pijpen van 1 nog steeds omrollen. Zijn normale maat is 86.

De maten vallen wel klein vind ik.

Ik heb voor Mariano een jas mt 4 en die zit :thumbup: hij heeft normaal mt 92.

Vingino valt voor meiden kleiner dan voor jongens.

Leroy kan maat 0 aan, maar die is nog veel te groot/ lang.

Terwijl Danique (van dezelfde leeftijd, alleen is zij iets kleiner) maat 1 aanmoet, omdat 0 echt te klein is.

Anders even naar een winkel en daar passen…moet toch kunnen??

Ik vind de maten wel overeen komen met de “normale” maat en Ylana is smal.

Die verstelbare tailleband is super!!!

Vingino staat erg mooi, GAP ook!

Volgens mij komt het mooi overeen met de gewone maten…Mateo heeft een broek en jasje maat 92 (of is het 2??) en die valt gewoon zoals het moet…

:lol: hihi, je hebt wel lekker veel aan ons, he? Iedereen vindt wat anders geloof ik. Maar misschien toch even een keer in de winkel passen hoe Vingino bij jouw dochter valt? Of misschien kun je vragen of degene die het broekje verkoopt, even de lengte en breedte op wil meten? Dan kun je deze vergelijken met de broeken die ze al heeft.

Ik had van de week een Vingino spijkerjurkje gekocht voor Anoek. Maat 1, zoasl gezegd komt dat overeen met maat 86.

Nou helaas, het jurkje zat héél strak om dr heupen en dat elastiek

stond op de minst strakke stand…

Anoek is een lang slank meisje dus ik was helemaal verbaasd dat ze het

niet paste. En ik ook want toen moest ik het weer verkopen :cry: :thumbdown:

Het is qua model verschillend. Heb een model dat heel smal is en klein valt (maat 0, heeft ze aan sinds ze net 74 paste!), maar een ander model is juist weer veel breder en ruimer. De verstelbare band helpt wel trouwens… en het blijft supermooi!

Ik kom er ook op terug.

Heb nu verschillende stukken van vingino aangeschaft, maar het maakt wel degelijk verschil.

Ik had een gaaf rokje en jurkje (gelukkig nieuw), maar kon ze allebei terug brengen, veels te strak!

helaas geen grotere maten meer!

Voor Amélie heb ik een jurkje maat 1 en een broekje maat 0 en van het broekje moet ik het elastiek wel aantrekken en van het jurkje niet. Ze is nu 77 cm. en 8265 gr. dus ook een smal meisje.