Vingers in... vér in d'r neus... (mét foto & filmpje nu)

Saba doet Bumba na met het stukje ‘sssstttt’… en dat doet ze heel wijs door haar vinger tot ver achter in d’r neusgat te steken en dan héél hard te gaan sissen. Ik vind het hysterisch leuk natuurlijk :inlove: maar nou heeft ze door dat dat vingertje in d’r neus tot veel hilariteit bij volwassenen leidt. En dát wil ik nou net even níet stimuleren… maar het is zo moeilijk om in te grijpen, want het is zooooooo grappig om te zien, zo’n sissend-vingertje-in-d’r-neus en dan dat eigenwijze bekkie erbij :mrgreen: .

wij willen een foto!!!

(en wowly, ben je al weer 20 weken :shock: )

Fiep, hou op, schei uit… ik besef zelf nog maar half dat ik alweer over de helft ben :mrgreen: . Begin nu ook wel enigszins in paniek te raken dat we nog níks aan de babykamer hebben gedaan :lol:. Ja, zodra Saba wakker is zet ik haar voor Bumba en ga ik het proberen op foto te zetten!!!

We wachten nog steeds Fannie :wink: .

Saba heeft de hele dag geslapen? :mrgreen:

Fotooooooooooooooo :mrgreen:

:mrgreen: Ja fotooooooooo :mrgreen:

Ja, sorry… Saba is ziek, ik ook… nog niet aan de foto gedacht :oops: :doh: … heb nu manlief heel aardig aangekeken met de vraag of hij er vanmiddag aan wil denken zodra ze wakker is :wink: !

dit is best wel hilarisch!

het ziet er natuurlijk onwijs grappig uit!

(ben ook benieuwd!)

beterschap!

Beterschap voor Saba! Ik ben ook benieuwd hoe dat eruit ziet… Isabel doet “sssst” ook altijd met haar vinger ín haar neus… maar niet zo heel diep hoor :mrgreen:

Nou heeft ze het sinds gisterenochtend niet meer gedaan :roll: … zul je altijd zien hè :mrgreen: . Maar ik blijf proberen, hihihi. Wordt vervolgd…

Jahaaaa… het was vandaag weer neuspeutersssstttt-feest :mrgreen: :inlove: ! Hier alvast 2 fotootjes én een heel kort filmpje. Niet echt een superfilmpje, maar om je een idee te geven van hoe het gaat met die kleine drollie hier: http://www.bolt.com/Hempeniusje/video/Sssst/2413569

hihi ik vind het geweldig hoor :mrgreen: .

Ze zal het wel niet doen als ze zichelf zeer doet.

Alleen hopen dat ze zo niet valt.

Die bril ook :inlove: .

ik heb ook zo een kind die zijn vinger in zijn neus steekt

deze foto is midden in een restaurant :oops:

hier nog zo een charmante foto van mijn poepie. :wall: :wall:

Maaike probeert ze op het moment de hele tijd bij mij in de neus te steken :mrgreen:. Haar eigen neus heeft ze nog niet gevonden; misschien ik bumba eens gaan kijken :wink: .

geweldige foto’s!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Sara heeft haar neusgat ook gevonden :? Soms tot bloedens toe helaas grmpf :evil: Zal ook eens een fotootje maken :mrgreen:

:mrgreen: wat schattig en dat filmpje :inlove:

Tom steekt tijdens de bv en het stoeien wel eens zijn duim in mn neus :roll:

:mrgreen: Dat filmpje is echt megacute :inlove: :inlove: Foto’s ook :inlove:

Alsof ze het voorgedaan heeft voor Anne. Ik had dit topic gelezen…Anne kijkt Bumba en wat doet ze???

Bij Sssssst, steekt ze dus ook haar vinger in haar neus…hahahahahaha

:oops: … :mrgreen: :inlove: … is wel héél schattig CarmenArjan :wink: !!!

:inlove: :inlove: :inlove:

Groetjes Alex