hoi hoi
Yara heeft weer eens wat nieuws :shock: :shock: Ze heeft bijna doorlopend dr vingers in d
r oren :think: :think:
Dit doet ze sinds een week en niet alleen als er hard geluid of geknal is,maar ook als we bv visite krijgen of ergens heen gaan.
Gisteren wilde ze graag bij de kermis in de draaimolen,dus oke kaartje gekocht en mevrouw gaat zitten en hoppaaaaaaaaaaaa daar gaan de vingers weer in d`r oren en ze keek er ook nog eens zielig bij. Het leek zo net of ze in de draaimolen MOEST van ons :lol: :lol:
Maar goed bij navraag waarom ze het doet zegt ze: Yara vind dat leuk.
Herkent iemand dit???
:lol: wat grappig.
Ja joy deed het een tijdje geleden ook. Zo 2maandjes terug. En dan altijd als (wie dan ook) tegen haar ging praten echt erg haha.
@KleinBloemetje wrote:
Ja joy deed het een tijdje geleden ook. Zo 2maandjes terug. En dan altijd als (wie dan ook) tegen haar ging praten echt erg haha.
ja maar dan is he tnog te verklaren. Dan wil ze de dingen gewoon niet horen. Maar deed ze dat toen bv ook als er vsitie kwam of als ze in de auto zit of als ze een koekje zit te eten??
Ze doet het namelijk heel veel!
Tis wel grappig idd,maar nu na een week vind ik het ook wel weer welletjes geweest,
En hoelang hield Joy dat vol??
O ze deed t als wij tegen haar gingen praten. Ze deed het als wij met elkaar gingen praten. Ze deed het als vreemde mensen tegen haar spraken. Ze deed het als vreemde mensen gewoon op straat gingen praten. Ze deed het eigenlijk elke keer als ze wie dan ook hoorde praten :lol: en geloof me dat is erg veel! Ze hield het 1 volledige week vol. Daarna was de lol er vanaf denk ik. We gaven er ook weinig aandacht aan…
Trouwens, nu kan ik er harder om lachen dan toen. Want na de 7e dag werd ik (eerder al haha na de 2e dag al wel langzaam aan en na de 4e had ik t gehad!) ook wel gek van haar, de volgende dag was het gewoon over echt maf…
ohhh dan is er nog hoop! Dus niet steeds zeggen Yara doe je vingers eens uit je oren! Dat werkt dan weer averechts???
Ja hoe meer wij er op reageerde hoe leuker zij het vond…
De laatste anderhalve dag reageerde we gewoon niet. Als wij tegen haar spraken en zij luisterde niet. Kreeg ze gewoon straf omdat ze niet luisterd. (niet omdat ze haar vingers uit de oren moest doen zegmaar) en dat had schijnbaar geholpen het negeren. Maar we lieten took niet helemaal doen hoor! Want ze moet wel weten te luisteren haha
DAn beginnen we morgen maar eens met negeren!
Bedankt voor tip! :-*
Succes! :-*
dank u en je leest het wel hoe het ons vergaat!
hihi ik moet er wel een beetje om lachen hoor
ik zie haar al helemaal zitten in die draaimolen
en al die mensen kijken naar jou natuurlijk :mrgreen:
@Ziet wrote:
hihi ik moet er wel een beetje om lachen hoor
ik zie haar al helemaal zitten in die draaimolen
en al die mensen kijken naar jou natuurlijk :mrgreen:
idd komt erg belachelijk over hoor! Ik voelde gewoon ogen in mijn rug prikken.
Tis ook idd een dom gezicht vond ik ook zelf!
:mrgreen:
ja ik kan het me helemaal voorstellen!
:mrgreen: Ja ik volg dit topic indd Ben benieuwd of het bij haar ook helpt… morgen vast nog niet maar wie weet dit weekend!
mijn zoontje heeft dat ook een tijdje heel erg gedaan…zomaar zonder reden eigelijk gewoon omdat ie het leuk vond. vaak ook tijdens het eten…of lekker gaan praten met je vingers in je oren of je neus want dat klinkt toch wel grappig haha…nu doet hij het alleen nog maar bij hard geluid…ik heb er nooit wat van gezegt eigelijk…hoort erbij denk ik…voor hem een hele ontdekking.
Hoop dat het bij Yara ook een fase is die niet te lang duurt want kan me voorstellen dat je het niet fijn vind.
:-* inge
hoi
denk dat het zowiezo een soort fase is dat ze ondekt heeft dat als ze der vingertjes in der oren stopt het geluid bijna weg is en das een erg intersante ondekking natuurlijk.
Negeren kan misschien helpen want elke aandacht is aandacht
succes
Het negeren helpt nog niet,maar we wachten het rustig af!
hmmmmmmmmmmmm tis al wel wat minder,maar ze zit nog geregeld met d`r vingers in de oren :think: :think: