Vinden jullie ook dat.....

…de opvolgmelk smerig ruikt.



Ik denk continue dat het zuur :sick: :sick: :sick: is.

En onze dochter drinkt sinds ze opvolgmelk heeft de flessen niet meer leeg. En haar ontbijtpap gaat er ook niet in. Soms bied ik iets van biogarde aan, want dat eet ze wel.



Hoe kan ik dit oplossen, want ze moet nog minstens 4 maanden opvolgmelk.



Groetjes

Euhm nee hier geen last van moet ik eerlijk zeggen.



Misschien moet je dochter wennen aan de smaak, meng ze dan met zuigelingenvoeding doe je 50/50.



Of je dochter is heeft minder behoefte aan de fles, heeft mijn dochter ook.

Krijgt nog maar 2 flessen, zou zo kunnen overstappen op 1 fles en in de ochtend bordje pap, maar vind het zelf nog fijn als ik in de ochtend de fles kan geven… ze is dan zo lekker heerlijk lui.

Opvolgmelk moet niet hoor. Als ze het niet lust kan je ook prima een ander zuivelproduct geven. Opvolgmelk is in het leven geroepen toen er geen reclame meer gemaakt mocht worden voor de nummer 1 voeding.

Opvolg melk moet idd niet hoor.

Veron wilde met 8 maand ook geen fles meer.

Wij zijn toen over gegaan naar gewone maar ook deze wilde hij niet :roll:

Nu krijgt hij smorgens nog wel weer een fles maar ook om alle vit aan t vullen want alleen met zuivel producten komt hij er niet.

Dus niet persee nodig :wink:

Wil je wel opvolgmelk blijven gebruiken is het misschien een optie om een ander merk te proberen. Thara was altijd super kieskeurig in het begin. Wij hadden kruidvat voeding en een ander merk kregen we er echt niet in.



Succes