Vinden jullie dit ook zo'n gedoe?

Hai,

Jeetje ik ben echt zo ontsettend niet crea wat kinderfeestjes betreft.

Zit nu een beetje te denken en rond te kijken op internet.

Aantal vind ik ook altijd zo lastig. Mijn zoontje wil er 9 uitnodigen, maar dan kunnen we dus alleen thuis iets doen.

Als het er 8 worden dan kunnen we ergens heen. Maar wow die prijzen zijn best behoorlijk allemaal.

Vind het ook altijd een hele verantwoording.

Zucht, denk, whaaaaaa…

:-* Gismo

is er gene leuke indoor speelparadijs in de buurt? Hier hebben we er 2 en ook neit duur (ik dacht zo`n 3 euro entree per kind)

Ja ik heb er 1 gevonden en die is 3 euro per kind. Dat vind ik een nette prijs. Ook mag je daar gewoon zelf eten en drinken mee naartoe nemen.

Alleen is dit vooral buiten allemaal dus dan zit je met slecht weer he!

Hmzz…Tja en anders gewoon een leuke film huren met popcorn bakken/eten, verkleedpartijtje,pannekoeken bakken…

Vondt ik vroeger errug leuk :mrgreen:

Hoe oud word ie dan :think: DAT maakt voor mij wel degelijk het verschil :eh: :wink:

@gismolo wrote:

Hai,

Jeetje ik ben echt zo ontsettend niet crea wat kinderfeestjes betreft.

Zit nu een beetje te denken en rond te kijken op internet.

Aantal vind ik ook altijd zo lastig. Mijn zoontje wil er 9 uitnodigen, maar dan kunnen we dus alleen thuis iets doen.

Als het er 8 worden dan kunnen we ergens heen. Maar wow die prijzen zijn best behoorlijk allemaal.

Vind het ook altijd een hele verantwoording.

Zucht, denk, whaaaaaa…

:-* Gismo

• Hoe oud wordt je zoontje?
  • Wanneer is de dag van het feestje (je kan nu toch wel een beetje op droog weer rekenen?
  • Kun je niet een andere mama vinden die ook met een auto mee wil?

Dat is hartstikke leuk, dan kunnen jullie wel ergens naar toe al heb je 9 kids.

Hai,

Hij wordt 7 jaar!

Ja ik rij al met 2 auto’s die kant op, maar ik denk dat hij gewoon maar een keus moet maken.

Het is niet alleen het ene kindje extra, maar ik wil wel graag een beetje overzicht houden.

Hoi Mirjam,

Ik zou voor een speeltuin kiezen! Tegenwoordig ga ik naar een grote speeltuin hier in de buurt (is een speeltuinvereniging), kosten 1 euro!

Vaak worden daar verjaardagspartijtjes gehouden.

Ouders zorgen zelf voor drinken en chips, de kinderen hebben echt de middag van hun leventje!

Zorg dat je hulp bij hebt, is wel zo gezellig!

Tja,als het regent; misschien naar indoor-speeltuin?

Of bij jullie eigen thuis, zorg voor leuke kinderspelletjes!

Veel plezier met het organiseren!

Liefs,

Moon

Moon, thanx voor de tips.

Ik heb het de afgelopen 2 keer wel thuis gehouden, maar ik vind vooral met een grote groep jongens dat het erg druk is. Ze hebben weinig geduld voor spelletjes. Vandaar dat ik dit jaar maar is buitenshuis wat ga doen.

Heb een speelboerderij gevonden voor 3 euro per kind. Mocht het weer slecht zijn dan zal het iets van Ballorig moeten worden. Maar dat is dan direkt 6,5 euro per kind en daar mag je ook geen eten of drinken mee naat toenemen. Als je dan alles bij elkaar gaat optellen wordt het een duur feestje.

als antwoord op de vraag in je topictitel: nee, ik zie er juist enorm naar uit!!!

Je kunt ook iets van een speurtocht oid doen. Hebben ze denk ik wel de leeftijd voor. Hoeven ze niet zo geduldig voor te zijn als met spelletjes, en dan hoef je niet per se ergens heen.

Fiep, ja op zich is dat ook een leuk idee, maar we kiezen dit jaar voor buiten de deur. Iets waar ze lekker kunnen rennen, springen, klimmen e.d.

Ik zou een spel in het bos doen. Een speurtocht is helemaal het einde voor die leeftijd al en ze kunnen zich helemaal uitleven! Kost niks, alleen wat speurwerk, limonade, chops en een prijsje!

Zoonlief wou toch wel heel erg graag naar Giga Konijnenhol. Dus voor deze keer doen we dat. Het is best prijzig, maar voor een keertje moet het kunnen.

Volgend jaar doen we het weer gewoon thuis.