Gezellig naast elkaar op de bank hadden we het zo eens over wat namen.
Toen kwamen we op Dani (uitspreken als Daani), ik vind dat wel een stoere jongensnaam. Nu ging op het net eens naar de betekenis zoeken en zag dat het ook een meisjesnaam kan zijn.
Wat vinden jullie eigenlijk?
jongensnaam vind ik…stond ook op 3 in onze top 3
:mrgreen:
Haha daar staat ie nu ook nog bij ons! :mrgreen:
Ik vind het ookeen jongensnaamn, maar ja, ik ben wél van de unisex namen (zoals je in mijn onderschrift kunt zien) dus voor een meid vind ik hem ook meeeeega stoer!!
Hier heb ik hem ook al laten vallen van de week :lol:
Ik vindt het eigenlijk net als Marion ook een unisex naam.
Hier wordt het hem trouwens niet hoor (waarschijnlijk :shifty: ik heb gewoon nog geen enkel idee)
Ik zou zeggen een jongensnaam, maar een Dani als meisjesnaam vind ik veel stoerder…
De Dani’s die ik in de klas gehad heb waren allemaal jongens. Ik vind het dus een jongens naam.
Ik vind dat het voor allebei kan :mrgreen:
Al zou ik persoonlijk voor de volle naam (Daniel/Danielle oid.) kiezen, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk
Unisex
Ik kende eerst alleen de naam Dani door die voetballer van Ajax jaren geleden.
, maar volgens mij heet de vrouw van jeroen van der Boom ook zo?
Kan voor beide, maar ik neig toch meer naar een jongens naam
:think: Uhmm ik heb gestemt op jongensnaam,
maar nu ik er over na denk is het toch ook wel een hele leuke meidennaam.
jongensnaam
@Mama_jeanet wrote:
Ik kende eerst alleen de naam Dani door die voetballer van Ajax jaren geleden.
, maar volgens mij heet de vrouw van jeroen van der Boom ook zo?
Kan voor beide, maar ik neig toch meer naar een jongens naam
Ojaaaaaaaaaah :drool: :drool: :inlove: :inlove:
Wat was die leuk he!!!
Ik had echt een hele grote poster van hem in m’n kamer hangen, jammer dat het nooit echt wat is geworden met zijn voetbal carriere.
Ik vind het een leukere, stoerdere meiden naam. Voor een jongen vind ik hem niet zo
ik had vroeger een Dani in mijn klas en dat was een meisje :mrgreen:
mijn zoon heet I.van W.im D.ani vernoemd naar zijn broer Daan :**:
Jaaa Daniel da Cruz Carvalho oftewel: Dani… lekkere Portugees… :inlove:
Ik vind het dus een jongensnaam…
De gozer hierboven had de meiden ontdekt en de Hollandse cervezas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dus voetballen da ging nie meer zo goe nie… :mrgreen:
ik vind het voor allebij kunnen maar ik kan dan ook een meisje en een jongen met die naam
Dani, leuke naam! Ik heb er meer een jongens- dan een meisjesgevoel bij, maar het kan allebei. :thumbup:
Ik vind het een jongensnaam.
Al had ik op mijn vorige werk een meisjes Dani haha. Maar ik kon er niet aan wennen.
ik vind unisex namen echt niet mooi. Hub wel hoor. Die vind Jordan voor een meisje erg stoer en leuk :silenced: