wij hadden voor lisa het minnen bed en dat willen we ook voor lucas gaan gebruiken. Hij staat nog op zolder…we willen alleen een nieuw matras kopen wat erbij hoort. Maar eigenlijk ziet dat vikare bed er ook heeel handig uit zeg! :lol:
Hadden jullie de dekbedjes ook bij ikea gekocht? mijn moeder had het zelf op maat gemaakt voor lisa. Maar voor lucas moet ik eigenlijk anti allergisch hebben. En de overtrekken hebben ze die ook in de kleine maat van het bed?
Hier Ook vikare fan :inlove: :dance:
Wij hebben idd ook de onderhoezen van Len en ik heb 1 set met dylon textielverf een kleurtje gegeven.
Verder een normaal kussen en een normaal dekbed met leuke hoezen.
Slaan we circa 40 cm onder de matras en Peter vind het prima.
Wij hebben het bedje ook via mp en er 20 euro voor betaald en daarna zelf geverfd.
Voorlopig is het een blijvertje :dance:
Ik heb er eentje gezien op mp. Die mevrouw is niet zo slim geweest en heeft er niet bij gezet om welk bedje het gaat en waar ze het bedje vandaan heeft.
Er zijn nog geen biedingen gedaan en nu ga ik twijfelen wat ik zal bieden (het is de witte variant, ik hoef dus niet meer te verven).
Ik vid het echt een heel leuk bedje (vooral blauw geverfd ziet het er mooi uit ). We gaan straks even kijken bij Ikea en misschien ook wel kopen! :dance:
bieden? ik zou gewoon mailen en haar vragen wat ze in gedachten heeft.
Zo deed ik het ook en toen vroeg ze 35 euro inclusief matras.
Toen ik zei dat we er zelf graag een schoon nieuw matras bij wilden kopen en dus niet meer wilden betalen dan 20 euro, nouja, vooruit 25 euro… toen mochten we hem meenemen. Was al wel een wat ouder model.
Die witte gaan gemiddeld voor 40 a 45 euro compleet weg, dus ik zou beginnen met 30 a 35 euro als bod :think:
Ja ik dacht al dat die wat duurder weg zouden gaan! Bedankt voor je advies.
Heb er inmiddels al gemaild, maar nog niks terug.
ik hoop dat je het bedje kan krijgen zo op mp
lars slaapt er prima in super
moet je bij de ikea dan een speciaal matrashoes voor kopen
heb nu een 1 pers maar met opmaken is het wat onhandig moet ik zeggen heb deze ook 2e hands en idd even een likje verf erover en weer zo goed als nieuw moet nog wel een ander matras moet snel langs de ikea :mrgreen:
Hier ook het vikare bedje via mp…
Ze hebben zelf een lat van de lattenbodem vervangen omdat die gebroken was dus netjes opgelost…
Mijn man en ik zitten er ook op en hebben er zelfs op gestaan om bij iets tegen de muur te kunnen en wij zijn echt de lichtsten niet…
Ik heb idd 2 hoezen gekocht bij de ikea ervoor en verder passen om het middendeel de ledikanthoezen ook wel ( ontdekt na een nachtje spugen van dochterlief) en ik heb bij de hema hele leuke dekbedsetjes vandaan… peuterdekbedsetjes… die passen nu heel mooi…
Als ik hem uit ga klappen koop ik wel een eenspersoons…
Het dekbedje had ik al, die heb ik van mijn tante gekregen…
hier ook een vikare!
wij hadden in eerste instantie de gewone matras erbij gekocht (redelijk dun…) dat beviel echt niet, de kleine stukken die rechtop moeten, vielen steeds door de spijlen heen!
dus nu de iets duurdere matras erbij gekocht en bovenop de oude gelegd, de zijkussens ook dubbel gepropt :mrgreen: en nu blijft alles goed zitten :thumbup:
wie had die dekbedovertrekken van de Hema?? Passen die op het Ikea kinderdekbed? want ik vind de keuze van Ikea niet zo leuk…wij hebben een knalrode muur, daar zoek ik nog iets (rustig) bijpassends bij.
Hallo,
Ik ben hier nieuw en kwam toevalligvia google dit onderwerp tegen.
Nu hebben wij een 2e hands vikare bedje gekocht en moeten we er nog een matrasje bij kopen.
Kan dat het beste bij Ikea?
Ik las over een goedkopere en wat duurdere.
Bedoelen jullie deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30082711
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40113934
Ze zijn even dik zag ik, alleen in de duurdere meer katoen vulling.
Hebben jullie ervaring met 1 van deze 2?
En ik hoorde dat je ook uit een oud matras 1 kan snijden. Maar dat lijkt me zo’n gedoe!
Alvast bedankt!
Groetjes Ingrid
Wij hadden in eerste instantie de eerste (Sultan Sova) maar die vond ik echt veel te dun…je zakt er zo doorheen zeg maar.
Dus daarna hebben we de tweede erbij gekocht. Die ligt nu bovenop de eerste en dat vind ik eigenlijk het beste. Want die tweede is ook niet echt megadik (wel veel steviger).
Die stevigere klinkt dan een stuk beter.
Helaas zitten we in de schuldsanering en hebben dus weinig geld. Dus ik kan er geen 2 van kopen.
Er schijnt nog een dekmatras voor te zijn, die je er weer op legt. Misschien is dat wat.
Bij ikea binnenkort maar eens goed rondkijken dan.
Iemand anders nog ervaring mee?
wij krijgen het bedje gratis van iemand hier op KOk :dance: alleen zelf nog een matras kopen en schroeven maar dat zal vast goed komen.
Vind dat lichte blauwe geverf echt super cool zeg :thumbup: dat is wel een heel leuk idee.
we gaan het bedje zaterdag ophalen maar moeten hem nog even weg zetten want vind Joey nog best klein ervoor.
Ryan ligt er nu ook heerlijk in te tukken. Had nog een zijplank tegen het eruit vallen…Alles die is met het verhuizen nog steeds niet mee gekomen en denk dat ik hem voor niets heb gekocht aangezien ryan er al 2mnd zo in ligt.
Ik heb gewone hoezen voor een wiegje van de hema om de kleinste matrasjes. En voor de grote een 1 persoons die ik wat door vouw aan de onderkant. Zodat die gewoon strak zit.
@mariska89 wrote:
Ryan ligt er nu ook heerlijk in te tukken. Had nog een zijplank tegen het eruit vallen…Alles die is met het verhuizen nog steeds niet mee gekomen en denk dat ik hem voor niets heb gekocht aangezien ryan er al 2mnd zo in ligt.
Ik heb gewone hoezen voor een wiegje van de hema om de kleinste matrasjes. En voor de grote een 1 persoons die ik wat door vouw aan de onderkant. Zodat die gewoon strak zit.
Gebruik u die zij plank niet begrijp ik?
Heeft u die inmiddels dan gevonden?
wil namelijk zelf wel een zij plank voor Joey dus misschien kan ik hem dan overnemen???