Die hebben wij en daar slaapt Stijn in. Alleen zijn de hoeslakentjes al negen jaar oud en sommige vlekken willen zelfs na een nacht in de steradent nog niet verdwijnen.
Hij heeft van die leuke gekleurde overtrekjes van de hema en daar zag ik ook hoeslakentjes maar ik weet niet of dat ook om het matrasje van het vikarebedje past. Wie weet dit?
Het gaat om dit bedje:
Hi,
Helaas die passen niet… Ik vond het toen ook erg jammer omdat ik juist die kleurtjes zo leuk vond en ze bij de Ikea alleen maar van die saaie hadden. Ik heb er toen uiteindelijk toch maar een paar bij de Hema gekocht en er om heen gevouwen… :shifty:
liefs Marije.
Ik gebruikte ook gewoon 1 persoons lakens. Eigenlijk uit zuinigheid gewoon, zo’n omzin om aparte lakentjes te kopen voor een bedje dat ze zo kort gebruiken.
Ik heb voor de 2 kleine matrasjes de wieglaken hoesjes van de hema (ook nog in leuke kleuren) en voor de grootste heb ik ook een 1 persoons strak om heen gevouwen. We hebben maar 1 goedpassende en dat vind ik ook wel genoeg
@mariska89 wrote:
Ik heb voor de 2 kleine matrasjes de wieglaken hoesjes van de hema (ook nog in leuke kleuren)
Ja zeg, nu je het zegt. Wat een slimme! Nooit aan gedacht! :wall:
Maar, zal hem wel even onthouden voor een vriendin van me die het bedje ook heeft! :thumbup:
@Lune wrote:
Ik gebruikte ook gewoon 1 persoons lakens. Eigenlijk uit zuinigheid gewoon, zo’n omzin om aparte lakentjes te kopen voor een bedje dat ze zo kort gebruiken.
hier 3 goed passende van de ikea zelf… aangezien ze ze daar ook niet meer uit 3 delen hebben en we toevallig langs de bak liepen…de ene was 3 euro (de rode… past bij 1 dekbedovertrek) en 2 (de blauwe, passen bij de andere overtrekjes) waren 5 euro het stuk. Dat vond ik prima prijsjes :lol:
Gebruik idd ook gewoon 1 persoons onderlakens hoor die ik er omheen vouw.
Maar kort gebruiken het bedje?
Hij is hier nu bijna 4 jaar non stop in gebruik en nooit uitgeklapt geweest nog… onze middelste slaapt nu met zijn ruim 4 jaar nog op de kleinste stand, zal straks 1 stukje plat moeten… en dan zal die weer omhoog gaan voor de jongste.
Die laten we er gewoon inslapen tot die helemaal uitgeklapt is hoor en tegen die tijd zal die langzaam te zwaar worden voor een dergelijk bed denk ik… maar dan heb je het over een kind van een jaar of 8/9/10? (mijn nichtje lag er met 8 in elk geval nog in).
Dus zo kort vind ik dat eigenlijk niet.
Maar de onderhoesjes van het type Lenn zijn toch gewoon nog te koop?
Ze hebben nog steeds uitschuifbedjes en deelbare matrasjes te koop.
Oa voor het trofast bed en het minnen bed.
Ik heb serieus 3 weken terug nog 2 setjes Lenn onderhoezen mee genomen… iets van 7 euro ofzo?
Een deelbaar sultan matras is immers nog gewoon te koop :think:
@Cell wrote:
Maar de onderhoesjes van het type Lenn zijn toch gewoon nog te koop?
Ze hebben nog steeds uitschuifbedjes en deelbare matrasjes te koop.
Oa voor het trofast bed en het minnen bed.
Ik heb serieus 3 weken terug nog 2 setjes Lenn onderhoezen mee genomen… iets van 7 euro ofzo?
Een deelbaar sultan matras is immers nog gewoon te koop :think:
in Groningen zeiden ze toen tegen ons dat die deelbare hoeslakens eruit gingen… en als je op de site kijkt zie je idd wel die lenn onderlakens, maar dan alleen voor babybedjes (dus 120) en voor juniorbedjes (160).
Die deelbare matrassen hebben ze idd ook nog gewoon, die vrouw in de winkel vond het ook raar, maar dat was haar info. Wat ze nog hebben verkopen ze nog gewoon en daarna heb je maar 1 persoons hoeslakens erom te vouwen denk ik :?
Dank voor jullie antwoorden.
Ik ga zo maar eens op de markt kijken naar gekleurde stof en naai zelf wel wat in elkaar geloof ik. :mrgreen: Vind een eenpersoonshoeslaken niet handig er om heen gaan.
Hier is het bedje negen jaar oud nu en nog volop in gebruik. Mijn vijfjarige nichtje ging er vorige week even in liggen en past nog makkelijk er tussen met de beide einden omhoog.