Vieze spelletjes!! Wat moet ik doen ben er gewoon raar van

Hallo,

Mariano speelt nu een tijdje met een jongetje wat ook bij hem op de psz zat.Dit jongetje heeft een oudere broer die veel gekke dingen doet :?

Zo plast hij ook buiten,Mariano heeft het dus ook gedaan.Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dit niet wil hebben we wonen zo dichtbij dus hij kan wel naar de w.c. Ook ben ik naar de ouders van het jongetje geweest.

Maar nu vertelde hij dus gisteren dat hij en zijn vriendje gisteren weer buiten heben geplast en dat ze dus ook aan elkaar zijn piemels hebben gezeten :?

Wat moet ik hiermee want ik wil dit dus echt niet hebben.

Ik word er gewoon raar van.

Ik ging net buiten kijken waar mariano was zie ik hem dus weer met het jongetje alle2 in de blote kont en ze liggen boven op elkaar :?

Ik werd er gewoon raar van.Ik heb Mariano naar binnen gestuurt en ben meteen naar de moeder van het jongetje gelopen.

Dit komt toch ergens vandaan,en ik weet zeker dat het niet hier weg komt.Er spelen hier zoveel dingen in de buurt datik er gewoon angstig van word.

Wat moeten we doen?

Esmie

:shock: :eh: :think:

ik zou proberen uit te leggen dat zijn piemeltje alleen van hem is en hij alleen het mag aanraken en zien ( buiten papa en mama om)

en dat plassen op de wc hoort.

dat als andere kindjes het doen hij maar gewoon weg moet lopen naar huis.

Ja ik heb hem vertelt dat hij thuis in de blote kont mag lopen als hij dat wil.En dat hij binnen moet plassen dat alleen vieze kinderen buiten plassen en honden en katten.

En dat hij niet aan iemand anders zijn piemel mag zitten.En dat ook niemand anders aan zijn peimel mag komen.

Ik zou naar de ouders toe gaan…

Hebben dit gehad met een meisje uit onze oude buurt…zij was ooit zelf misbruikt,ze was een jaar ouder dan onze dochter…ze waren op de kamer aan t spelen,onze dochter was bijna 4 ,en toen moest ze dus haar plasser laten zien aan dat meisje,en die wou er ook aan zitten,en ze moest haar plasser bekijken…

later vertelde onze meid dit,en hebben wij een goed gesprek met haar gehad,dat zij dit niet hoeft te laten zien…en al helemaal niet aan latn raken als ze dit niet wil…

Mijn man is die avond met haar ouders wezen praten,en die warn zo blij dat we kwamen…want dat meisje had er zoveel last van gehad toen die tijd,en dat ze het zo erg vonden dat ze dit gedaan had…zij hebben met hun dochter een goed gesprek gehad…en ze waren blij dat wij er geen werk van hadden gemaakt verder…tja,…het zijn nog wel kleine kids he…maar ze moeten toch leren dat dit niet kan…

ja ik weet dus ook niet wie er begon :think: an wel heel hard gaan roepen dat doet die van mij niet maar ik weet het niet.En hij kan het me ook niet goed uitleggen.

Mocht ik het weer zien of horen dan ga ik zeker naar zijn moeder.

Maar Mariano mag in elk geval niet bij hem binnen spelen heb ik me al voorgenomen.

jemig… wat een schrik… niet leuk inderdaad… ik dacht eerst “waarom praat je zelf niet met dat jongetje”… maar dat zou ik toch niet doen. Hij weet niet hoe hij dit vertaald naar zijn ouders.

Maarruh… Speelt Mariano dan al alleen buiten, zodat je hem niet ziet? Misschien moet je dat even nog inperken, totdat hij meer besef heeft van wel/niet

Ja Mariano speelt eigenlijk al heel lang alleen buiten.Hij weet ook best wel dat hij niet buiten mag plassen.Maar voorlopig hou ik het etra in de gaten als hij weer met dat jongetje buiten speelt.Want als hij met andere kids is doet hij het dus niet :think:

Is 1 voordeel eraan ik weet nu in elk geval naar welke school hij niet gaat :wink:

Wel jammer dat je niet naar de ouders gaat van het jongetje…

Ikzelf zou namelijk ook willen weten als mijn kind dit bij andere kinderen deed…dan kun je namelijk een gesprek aan gaan met je kind en leren dat dit niet zo kan…

Nu weten ze van niks en heb jij eigenlijk al een beetje een oordeel geveld over het jongetje…

Maar goed…dit is jouw situatie… je moet doen wat jou goed lijkt…

De ouders weten het wel hoor! Ik ga altijd heen als er iets is.

Dat jongetje mag ook niet buiten plassen maar hij heeft het weer van zijn broer.Zijn broer moet ook naar binnen dan,als ik het zie of hoor loop ik altijd naar zijn oma of ouders.

Mocht het weer gebeuren en dan heb ik het voornamelijk over het aanraken dan ga ik gewoon weer heen.

Oh oke,dat was me niet duidelijk dat je ook gezegd had van het aanraken enzo…is namelijk wel belangrijke informatie…

Nou ja,hopen dat het idd niet weer gebeurd…zijn geen leuke dingen…

Update in het dik getypt :?

Jee, daar zou ik ook vanschrikken :shock:

wat zegt Mariano er zelf van en die moeder :think:

want lees dat je daar ook naar toe bent gegaan.

woon je in een slechte buurt dan?

wil je wel even een knuf geven, t, is niet niets :hug:

jeetje wat hefitg, word er naar van… het idee dat je je kind zo aantreft.

Wat zei zijn moeder?

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te doen.

Ik denk dat ik Mariano even een tijdje alleen onder toezicht naar buiten zou laten gaan, tot je meer weet over waarom dit allemaal gebeurt. Ik zou proberen te achterhalen waar het gedrag van dat vriendje vandaan komt en op basis daarvan handelen mbt mariano, maar voorlopig niet meer alleen spelen met hem :hug:

nou ik zou mooi even M. niet buiten laten spelen zonder toezicht.

Kinderen ontdekken en ieder op zijn eigen manier, maar dit vind ik ook niet kunnen.

Wat zeggen de ouders en wat zegt het jongetje, ik neem aan dat je ze er beiden op hebt aangesproken?

Is je zoontje verbaal al sterk, wat zegt hij er dan zelf van?

Natas

Mariano mag alleen in het zicht spelen nu zodra hij weg glipt moet hij naar binnen.

De moeder zegt dat het bij ons buurmeisje weg komt.Nu heeft dit meisje(11) idd een aantal kids in de buurt ongewenste dingen laten doen/mee gedaan.Dit is 1 of 2 jaar geleden.Maar dit meisje is bijna nooit buiten en als ze buiten is speelt ze met grote kids en ik heb haar nog nooit met 1 van die jongens gezien.Dus het is afschuiven.

En er spelen hier in de wijk meer van die dingen af waar je niet blij van word :?

Gelukkig is mariano wel een jongen die van zich afslaat.Hij snapt de hele ophef natuurlijk niet eens want voor hem en jet jongetje was het gewoon een onschuldig spelletje.

Maar we houden het in de gaten.

Bah dat zal idd erg schrikken zijn geweest voor je :hug:

In iedergeval zou ik hem niet meer alleen met dat jongetje laten en toezicht houden als hij buiten gaat spelen.

Ik lees dat er meer dat soort dingen in de buurt afspelen, is verhuizen naar een andere buurt ook een optie ? Ik denk dat ik dat in dit geval wel in overweging zou nemen.

HIj is er gelukkig niet meer mee bezig geweest.Zijn vriendje ook niet.

Ze zoeken elkaar toch steeds op en zijn ook heel leif voor elkaar.KOmen altijd voor elkaar op en hebben soms ook 10 min ruzie.

Zijn ouders en wij houden het gewoon in de gaten maar het lijkt erop dat de lol eraf is voor ze.

Er zijn wel een aantal dingen gebeurt hier maar dat speelt zich meer af in een andere leeftijdcatogery.

Hoe is het inmiddels?

Het is gewoon voorbij :smiley:

Geen rare dingen meer gebeurt.

gelukkig maar! :thumbup: