vieze meezing knuffel: hoe maak je die nou schoon?

Jim heeft zo’n Nijntje die zingt en met van die cijfertjes, maar met zijn verjaardagsfeestje heeft mijn neefje er over het gras mee lopen slepen en het ding ziet er echt niet meer uit nu! Ik vind het wel jammer, en ik vind het ook wel leuk als de beeb er straks ook iets aan heeft. Maar hoe maak ik zo’n knuffel schoon? Hij kan i.v.m. het binnenwerk niet in de wasmachine…

Gewoon een sopje van biotex maken en met een doekje schoon wrijven en dan na doen met een natte doek en laten drogen.

Helaas geen ander idee.

Annamarie

heb ook zo’n ding hier… maar zou niet weten hoe hem schoon te maken, hij staat mooi te wezen in de box :stuck_out_tongue:

ik heb het hondje van Wessel destijds “geopereerd”… en na de wasmachineronde “gehecht” met klittenband (oma heeft die operatie dus uitgevoerd).

En toen het binnenwerkje niet meer “hot” was is de operatie definitief geworden en is de hechting ook weer definitief gedaan.

Ik heb ook zo’n Nijntje, nou ja, Demi heeft er een. Die ziet er dus ook niet meer uit en is al naar boven verhuisd, zo erg ziet hij er uit :shifty:

Een biotexsopje ga ik proberen, misschien mag Nijn dan weer beneden komen :lol:

probeer het anders eens met tapijtreinigersschuim dat kun je als het droog is eraf zuigen?

wij hebben er zo 1tje die groene dan.

hij heeft een muziekdoosje in de buik maar die heeft franje al vanaf de geboorte in zijn bedje en hij’s helemaal smoetselig :?

durf hetm niet te wassen kwa geurtjes dus wacht het gewoon af

Hier is Nijntje weer schoon!! Ik had een schoonmaakmiddel van een duitse supermarktketen :wink: Clean solution heet het. Dit heb ik erop gespoten en daarna wat gewreven en gepoetst met een doekje. Nu staat Nijntje te drogen! :lol: