even een vraagje, kan je ook een vieze vislucht van onderen hebben door de zwangerschap?ik heb alles al laten onderzoeken op soa’s, infecties, ontstekingen enz.
urine, afscheiding én bloed is al onderzocht, de conclusie is: ik heb niks(gelukkig)
maar nou heb ik af en toe het idee dat ik langs de visboer loop :x
hebben meer vrouwen hier last van en komt dit door hormonen?mijn man denkt dat het komt omdat mn geur sterker is.
Kan volgens mij ook door hormonen komen maar wat je man zegt herken ik wel. Ik vond de halve natie naar kattenpis ruiken tijdens mijn zwangerschap :shifty:
@Mip wrote:
Ik vond de halve natie naar kattenpis ruiken tijdens mijn zwangerschap :shifty:
:lol: :lol: :lol:
sorry, hier moet ik echt vreselijk om lachen.
Maar ik herken het wel een beetje djamilla. Je reuk is idd veel sterker, en ik denk zelf ook dat daar de geur wat sterker is geworden.
Ja en tel daar bij op dat je tijdens de zwangerschap gewoon wat meer afscheiding verliest.
in eerste instantie toen ik de titel las dacht ik aan een schimmelinfectie, maar dat is al uitgesloten.
kleine tip, ga nu niet extra veel inlegkruisjes gebruiken, dat is juist een lekkere broedplaats voor luchtjes.
Beter kan je je nu gewoon een keertje extra verschonen en bijv na toiletgebruik even spoelen met lauw water.
Ik had het af en toe ook heel erg, maar me reuk was ook een stuk sterker!
Rook vanaf een afstand of de kat net naar de bak was geweest, normaal had ik er geen last van!
Wat mamma van sharondenise zegt, even vaker verschonen, dus geen inlegkruisje, maar af en toe even spoelen of schoonmaken met een washandje! werkt perfect. (en evt met zeepvrije zeep…)
Niet aan je vagina komen met zeepvrije zeep ook niet… :naughty: je vagina heeft een eigen reinigings mechanisme :mrgreen: dus ga niet onnodig vaak je vagina wassen… na het douchen s’ochtends zou ik s’avonds mijn vagina wassen en verder niet… (heeft mijn HA mij geadviseerd, ze zei: euhm… er bestaat ook zoiets als TE schoon he) Geen inlegkruisjes gebruiken…
Zeker dat je geen schimmel infectie hebt? :think:
Wat geur betreft ja, herken ik… ik heb eens tijdens mijn zwangerschap Portugese kip gegeten bij mijn ouders… en ik róók de oude geit van mijn oma… de kip stonk naar oude geit… brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr… :sick:(dacht ik dus he, de rest heeft er smakelijk van gegeten)
Inderdaad wat Fai zegt, ga geen zeep gebruiken ook niet die zogenaamde vagina-douches enzo.
Het tast ontzettend je natuurlijke zuurgraad van je vagina aan.
Geloof me alsjeblieft, ik weet waar ik over praat, in de pubertijd heb ik dagelijks die rommel gebruikt (jong onzeker, bang voor luchtjes)
En nu zit ik minimaal 4 keer in het jaar met een schimmelinfectie.
Nu ik zwanger ben nog meer zelfs.
@mamma van sharondenise wrote:
Inderdaad wat Fai zegt, ga geen zeep gebruiken ook niet die zogenaamde vagina-douches enzo.
Het tast ontzettend je natuurlijke zuurgraad van je vagina aan.
Geloof me alsjeblieft, ik weet waar ik over praat, in de pubertijd heb ik dagelijks die rommel gebruikt (jong onzeker, bang voor luchtjes)
En nu zit ik minimaal 4 keer in het jaar met een schimmelinfectie.
Nu ik zwanger ben nog meer zelfs.
Idem… nu valt het mee, ben errrg consequent geweest… geen inlegkruisjes, niet TE veel wassen, geen zeep OOK GEEN zwitsal zeepvrije wasgel… :mrgreen: Maar nog moet ik erg voorzichtig zijn… ben er ‘gevoelig’ voor of zo… :think:
Ik herken het inderdaad, heb er ook last van. Al is het alleen mijn eigen idee… hubby wordt er gek van, ik vraag tig keer op een dag ‘stink ik?’ :mrgreen: en steeds hetzelfde antwoord: NEE.:lol: Het enige wat ik er tegen doe is inderdaad 3x per dag verschonen, geen inlegkruisjes i.v.m. broedplaats en niet extra veel wassen, vanwege de argumenten die al gegeven zijn
Merk inderdaad wel heel goed dat mijn reuk een stuk beter is nu, ik ging van de week een inleg voor de kinderwagen wassen, ik vond het heel erg naar schaap ruiken, verse wol zegmaar. Het was ook van wol, maar het rook alsof het net geschoren was :think: heel gek. Heb het meteen in de wasmachine gestopt maar daarna rook ik het nog. Zal dus wel aan mij liggen :mrgreen:
ik denk dat het idd aan je eigen neus ligt
ik heb dr ook last van… maar ik vind dat hub uit zn mond stinkt…en hij stinkt dus alleen uit zn mond als ik zwanger ben :mrgreen:
Ik had het bij beide zw.schappen,en helaas rond mijn eisprong komt het terug,elke keer weer…