even een vraagje, het is nu sinds een tijdje dat lieke haar adem zo verschrikkelijk ruikt :sick: :oops:
ze heeft sinds kort twee tandjes en die poetsen we ook, ze drinkt water en eet niets waarvan je zou kunnen zeggen dat het van dat is, nu is ze de laatste tijd al wel ziek geweest en heeft ze dan ook antibiotica moeten nemen, maar zou het daardoor zijn dat haar adem zo vies ruikt? of zou het iets anders kunnen zijn?
heb al geprobeerd met slokje water, iets om te eten geven qua fruit… niks helpt… :?
iemand tips???
Hier altijd een vieze adem vlak voor een flinke verkoudheid. Misschien is dat het?
@lydia wrote:
Hier altijd een vieze adem vlak voor een flinke verkoudheid. Misschien is dat het?
hier presies zo…
maar de verkoudheid is nu al bijna weg en dat vind ik er raar aan, innertijd herinner ik me nog van men moeder toen we klein waren, zei ze toen tegen ons: “gog jullie adem ruikt vies, jullie gaan ziek worden zeker?”
dus daarmee dat ik het even vraag, ze heeft ondertussen al in het ziekenhuis gelegen en is nu verder aan het uitzieken, dus ik vind het maar wat raar dat die adem nu nog zo ruikt, zou het door de medicatie zijn denken jullie?
ik weet het effe niet :think:
Ik vroeg het aan de dokter laatst, komt door de verkoudheid (weet jij veel of de volgende verkoudheid er alweer aan komt ;)), gaat dus vanzelf weer over :thumbup:
ik hoop dat die volgende verkoudheid nog een eindje wegblijft hoor want ons popje is nog maar net uit het ziekenhuis :? :roll:
hier ook altijd vieze adem vlak voor verkoudenheid…
Hier heeft het vaak te maken met keelpijn.
Als Rhodé keelpijn heeft ruikt ze ook erg uit haar mondje. Dan hoeft ze niet eens verkouden te worden!
Yep hier ook met keelpijn en verkoudheid een niet prettige adem.
Mm dat wist ik niet ik maar blijven poetsen (extra)