Sem heeft aan de binnenkant van zijn naveltje zo’n vies wittig randje zitten en als je het naveltje uhm open trekt zie je ook nog het einde van het stompje zitten wat een beetje bruinig is het. Ik liet het van de week aan de ha zien, maar ik kwam voor iets anders en we zijn het daarna eigenlijk verder vergeten… Moet ik hier nou nog iets mee?
Jayden had een hele tijd geleden ook zoiets, heb toen wat alcohol aan zo’n babywattenstaafje gedaan en het daar voorzichtig mee schoon gemaakt. Was heel snel over en nu ziet het er prima uit!
Gouden tip: wattenstaafje in baby-olie drenken! :thumbup:
Yep, wattenstaafje met baby-olie :thumbup:
Werkt ook heel goed bij opgefrommelde net-bevallen bruine mama-navels 8)
Ga ik proberen! Maar dat ik dus het einde van het stompje (na 7 maanden) nog kan zien kan geen kwaad?
Dat zou ik niet weten, bij Jayden kan ik er niks meer van zien iig, maar wat normaal is…geen idee. Als je je zorgen maakt ff ha of cb ofzo bellen
Nou ik heb nog eens goed gekeken maar aan de binnenkant zit echt een wittig en bruinig frummeltje wat voor mijn gevoel het einde van het stompje is en volgens mij hoor je dat toch niet meer te zien?
Nee dat lijkt mij idd ook vrij laat…morgenvroeg even je ha bellen of die er even naar wil kijken, dan weet je iig of 't kwaad kan en wat er evt aan gedaan kan worden