Vies dansen

Heerlijk dat laatste stukje van de film ‘Dirty Dancing’.

Wie heeft er nog meer zitten zwijmelen? :inlove:

@Tirsa wrote:

Heerlijk dat laatste stukje van de film ‘Dirty Dancing’.

Wie het er nog meer zitten zwijmelen? :inlove:

Ikke hahaha :inlove:

IK!

niet echt zitten zwijmelen maar terwijl ik druk was met andere dingen heb ik half gekeken en geluisterd!

Uiteraard heerlijk zitten zwijmelen :inlove: :inlove: :inlove:

Jeugdsentiment hé, Loek had gewoon even pech hier, Shawshank redemption kijkt ie maar op dvd :lol:

Jaaah echt jeugdsentiment.

Ik was echt piepjong toen ik hem voor het eerst zag.

Hij blijft leuk :mrgreen:

Jaaaaa, ik zat met Leonie mee te dansen en te zingen! Eigenlijk moest ze haar pap en naar bed, maar ik zei tegen Johan: dat is onderdeel van de opvoeding hoor! :angel:

Bij ‘de lift’ kreeg ik echt een brok in mijn keel :oops: :doh:

@Biebels wrote:

Bij ‘de lift’ kreeg ik echt een brok in mijn keel :oops: :doh:

Heb ik nou NOOIT last van… :liar: :shifty: :mrgreen:

Ik heb 'm vanavond niet gezien, maar TOEVALLIG hadden m’n vriendin en ik deze afgelopen weekend zitten kijken… Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, geweldig jeugdsentiment… 8)

@Mellie wrote:

Uiteraard heerlijk zitten zwijmelen :inlove: :inlove: :inlove:

Jeugdsentiment hé, Loek had gewoon even pech hier, Shawshank redemption kijkt ie maar op dvd :lol:

:wall:

Ja hier ook weer gekeken… en weer de brok in de keel… hahaha :inlove:

ja super film

heb hem niet overdreven echt ontzettend vaak gezien maarja als ie weer op tv komt moet ik hem och weer kijken wat een mooie film

en wat een lekker lichaam heeft die patrick :drool:

@Mellie wrote:

Loek had gewoon even pech hier, Shawshank redemption

Die heb ik zitten kijken, geweldige film. Dus het was even moeilijk voor me, kiezen tussen Dirty Dancing of Shawshank redemption maar vind de laatste toch beter :mrgreen:

Hier gaat de voorkeur ook uit naar Shawshank redemption, geen dirty dancing op gehad dus hier!

Jaaa Dirty Dancing!!

Geweldige film! Heerlijk gewoon!! :mrgreen:

Jaaaa fantastische film! :inlove:

Heerlijk, en zo simpel dat je na een paar keer kijken alle dialogen uit je hoofd kent. :stuck_out_tongue:

Johnnie (tegen zijn neef): “What is she doing here?”

Baby: “I carried a watermelon”

Heerlijk! :mrgreen: :lol:

Sorry hoor…

Maar dirty dancing vergelijken met Shawshank redemption… :wall: :wall:

Ik heb niet de hele film gezien, maar alleen het laatste stuk. Het blijft echt leuk. Ik heb de DVD in huis, maar steeds geen tijd om te kijken :? Binnekort toch maar eens doen. Net als Sissi (3 delen :mrgreen: ), Titanic, enz.

@ruud wrote:

Sorry hoor…

Dat vind ik ook, Dirty Dancing mag nog niet in de schaduw van Shawhanl Redemption staan… :roll:

Maar Dirty Dancing roept wél meer jeugdsentiment op :mrgreen:

@dena wrote:

@ruud wrote:
Sorry hoor…

Dat vind ik ook, Dirty Dancing mag nog niet in de schaduw van Shawhanl Redemption staan… :roll:

Maar Dirty Dancing roept wél meer jeugdsentiment op :mrgreen:

Staat ie ook niet maar wij hebben Shawshank redemption op dvd zoals ik al zei dus dan is de keus snel gemaakt hé :wink:

Oh ik heb ook gekeken. Volgens mij heb ik hem al wel 20 keer gezien, maar blijf hem geweldig vinden :oops:

Ik heb 'm jaren geleden ook tig keer gezien… het is zelfs zo erg dat ik als er weer een nieuwe scene is, nog precies weet wat ze gaan zeggen en in welke volgorde en met welke woorden… :shock: Om gek van te worden :wall: