Het begint hier enorm te regenen en te onweren, zo sneu voor de wandelaars die hier nu voorbij trekken en nog een aantal km te gaan hebben.
Voor de rest hebben ze ideaal wandelweer gehad, maar om zo de 4 dagen af te sluiten is wel heel jammer. Moet zeggen kan me niet hierinneren dat het met de intocht ooit eerder geregent heeft.
Nee en dan helemaal vergeleken met vorig jaar he!! :shock:
Maar tis wel lekkerder dat het op de laatste dag regent, dan dat het op de eerste dag al regent!! :thumbup:
Dus iedereeen bij binnenkomst nat :shock: :shock: Of is het een tijdelijke bui??? Of blijft het goed door regenen?
Nou ja in ieder geval wat Annaatje ook al zegt het is de laatste dag dat scheelt nog weer,maar leuk is anders lijkt me als je er loopt!
Het blijft flink door regenen en het ziet er niet naar uit dat het gaat stoppen binnenkort.
Wat jammer zeg voor die wandelaars, helemaal nat de finish halen.
Ik kijk elke avond naar het 4 daagse journaal en heb toch wel bewondering voor die wandelaars!
En ze zeiden nog dat het pas rond 4 uur zou gebeuren…
Ben benieuwd waar mijn paps is, die zou vanmorgen met zijn broer gaan kijken.
Hier regent het idd nog heel hard, woon dus in Nijmegen…
Gelukkig is de rest van de dagen wel mooi weer geweest !
@Femke, mama van Jelle wrote:
En ze zeiden nog dat het pas rond 4 uur zou gebeuren… !
Ja… nemen ze speciale weermannen in dienst… zitten ze er gewoon náást… :think:

Hier is het nu eindelijk droog!!!
Gelukkig voor de mensen die de 4-daagse nog aan het lopen zijn (RESPECT VOOR HUN )
Ik heb heeeeel veel respect voor de wandelaars!!
Honderd wandelaars zwaar onderkoeld
NIJMEGEN - Ongeveer honderd deelnemers aan de Nijmeegse Vierdaagse zijn vrijdagmiddag zwaar onderkoeld geraakt. De wandelaars waren doorweekt door de zware regenval tijdens de laatste kilometers van de mars. Het Rode kruis heeft hen opgevangen met thermisch materiaal, dekens en bouillon.
Intussen is de regen in Nijmegen en omstreken weggetrokken. Nu het droog is zijn de tribunes langs de finish volgelopen met publiek. De sfeer is weer helemaal terug op de St. Annastraat of Via Gladiola.
Even dreigde een VIP-tent in te storten omdat het dak ervan vol stond met regenwater. Het gevaar is inmiddels geweken. De VIP’s, waaronder vertegenwoordigers van Defensie en oud-bewindslieden, staan weer buiten.
respect voor hun hoor. Alleen wat vervelend .