Lootje ingeleverd! :thumbup: Ben heel benieuwd van wie ik het lootje krijg :lol:
heb nog niks ontvangen van de sint.
Ik heb mijn mailadres wel door gegeven
je staat nog wel in de lijst van nog niet ingeleverde lootjes
@3de wonder wrote:
heb nog niks ontvangen van de sint.
Ik heb mijn mailadres wel door gegeven
Sint heeft hem opnieuw gestuurd, heb je hem nu wel?
anders ff in je junkmail kijken daafr zat ie van mij ook in
mocht je een pakket willen versturen kan ook via dhl 4,95…
moet je het wel via dhlforyou online aanmelden…
en mocht iemand willen ruilen wil ook wel naar Ghana sturen vind ik ook niet zo erg
ik heb mijn lootje ook ingeleverd en er ligt al een i-pad klaar voor de ontvanger. O nee, we moesten onder de 5 euro blijven… dat is nou jammer… :lol: :lol: :lol:
Ik heb ook geen e-mail of PB ontvangen?
@Dynasty wrote:
Ik heb ook geen e-mail of PB ontvangen?
Heb je in je spamfilter gekeken? Je staat namelijk wel in de lijst van mensen die het lootje nog in moeten leveren op de lootjestrekken site.
@~Melanie~ wrote:
@Dynasty wrote:Ik heb ook geen e-mail of PB ontvangen?
Heb je in je spamfilter gekeken? Je staat namelijk wel in de lijst van mensen die het lootje nog in moeten leveren op de lootjestrekken site.
ja, had ik gekeken. zit ook niks in.
Dubbelcheck…
Nope echt niet
Die van mij is gelukt.
Dus als ik het goed begrijp moet jezelf iets leuks verzinnen voor diegene?? Of worden er nog verlanglijstjes gemaakt. Het is voor het eerst dat ik hier aan meedoe op dit forum.
@Dynasty wrote:
@~Melanie~ wrote:@Dynasty wrote:Ik heb ook geen e-mail of PB ontvangen?
Dubbelcheck…
Nope echt niet
Hij is opnieuw verstuurd mijn kind

@3de wonder wrote:
Die van mij is gelukt.
Dus als ik het goed begrijp moet jezelf iets leuks verzinnen voor diegene?? Of worden er nog verlanglijstjes gemaakt. Het is voor het eerst dat ik hier aan meedoe op dit forum.
Dat klopt, de verlanglijstjes worden enkel gebruikt voor de adressen

Dan ben ik reuze benieuwd wat iedereen krijgt.
@3de wonder wrote:
Die van mij is gelukt.
Voor mij ook hoor en loop hier al iets langer rond als jij.
Is het eigenlijk al weleens eerder gedaan? :think:
volgens mij is dit de eerste keer… :think:
Klopt, dit is de eerste keer :lol:
ik vind het wel super leuk !! Kom maar op met die lootjes!!!
@Sint Nicolaas wrote:
@Dynasty wrote:@~Melanie~ wrote:@Dynasty wrote:Ik heb ook geen e-mail of PB ontvangen?
Dubbelcheck…
Nope echt niet
Hij is opnieuw verstuurd mijn kind![]()
Dank u sinterklaas.
Hij is dit keer wel doorgekomen, heb hem gelijk ingevuld.
Meiden, ik hoor dat jullie alleen nog op mij wachten, mijn computer is stuk en kan met foon niet in mail, ik hoop morgen weer, sorry