Vier met mij Sinterklaasavond! (inschrijven tot 16/11)

@Gab wrote:

ik krijg nergens iets waar ik een adres ect. moet invoeren?

kreeg een lijstje met comm. kadootjes en zo

via de hema en zo…

ik kreeg links allemaal comm dingen, in hetmidden voorbeelden, en dan stond er rechts ergens bovenin (iin het rood volgens mij) lever je verlanglijstje in. daar kan je dan je adres neerzetten ipv je verlanglijstje

Op je verlanglijstje kun je ook typen.

Daar vul je adres in.

Ik neem aan dat ik zelf een kadootje mag verzinnen?

@Gab wrote:

ik krijg nergens iets waar ik een adres ect. moet invoeren?

kreeg een lijstje met comm. kadootjes en zo

via de hema en zo…

Gab: je moest op je verlanglijstje je adres opschrijven, leeg tekstvak rechts van de cadeaulijst die jij bedoelt :stuck_out_tongue:

@Ikke31 wrote:

Op je verlanglijstje kun je ook typen.

Daar vul je adres in.

Ik neem aan dat ik zelf een kadootje mag verzinnen?

Ja hoor, lekker zelf verzinnen, veel leuker, die verlanglijst is echt voor het adres, niet voor cadeau ideeën :thumbup:

ooooh leuk,

spannend,

heb vanavond ook voor onze familie cadeautjes gekocht.

we doen 3 kleine dingen van 5 euro en iets grappigs van zolder geplukt.

en dan dobbelen, zoooo leuk.

maar als het niet door de brievenbus past, dan klopt het dus dat er 6,75 verzendkosten bovenop komen? (niet dat ik het daarom zal laten, maar even om het te weten)

knollie: je mag het vast ook wel voor de deur zetten, aankloppen en wegrennen hoor :lol:

:lol: :stuck_out_tongue: 8)

moet ik denk ik bij de meesten ver rennen :wink:

Ik heb er zin in dames… Ik ben benieuwd wie er. Een pkaje naar Ghana mag sturen

:wink:

Zal lastig worden om het preciesop 6 dec bezorgd te krijgen.

@knipoogje1983 wrote:

knollie: je mag het vast ook wel voor de deur zetten, aankloppen en wegrennen hoor :lol:

Er woont in elk geval een iemand bij me in de buurt, maakt natuurlijk wel makkelijk

:mrgreen:

oh ik had wel de ideeen gebruikt hihi…

ach ja wie mij trekt mag ook zelf iets verzinnen hoor… maar zou het leuk vinden als het een kadootje voor bram is. want ik heb alles wel :slight_smile:

@Fietje wrote:

En wat zijn de kosten eigenlijk naar Ghana toe? :shifty:

GhanaGirl weet jij dat zo uit je hoofd toevallig?

@mamaMarije wrote:

@Fietje wrote:

En wat zijn de kosten eigenlijk naar Ghana toe? :shifty:

GhanaGirl weet jij dat zo uit je hoofd toevallig?

Lijkt me ook een uitdaging.

Ik was trouwens niet van plan het pas 5 december te versturen. Ik verstuur zodra ik kan en vertrouw er op dat de persoon die het krijgt netjes wacht met uitpakken…toch?

@pearlie wrote:

ach ja wie mij trekt mag ook zelf iets verzinnen hoor… maar zou het leuk vinden als het een kadootje voor bram is. want ik heb alles wel :slight_smile:

Het idee achter deze actie is juist om elkaar te verwennen daar de kinderen al verwend worden :stuck_out_tongue:

Pfoeh…Ghana, dat zal een envelop worden toch? Pakketpost die kant op zal echt niet te doen zijn…

@~Melanie~ wrote:

@pearlie wrote:

Het idee achter deze actie is juist om elkaar te verwennen daar de kinderen al verwend worden :stuck_out_tongue:

Pfoeh…Ghana, dat zal een envelop worden toch? Pakketpost die kant op zal echt niet te doen zijn…

dat kan maar ik vond dit leuker… omdat het de pret is dat brammetje dat kadootje uit mag pakken dat is voor mij al een kadoo… en van sinterklaas was het goed…

@~Melanie~ wrote:

@pearlie wrote:

Ach als ik Pearlie trek… dan weet ik wel iets wat zowel voor haar als Bram is/ kan zijn. Daar wil ik dan best rekening mee houden hoor 8) .

En heb even snel gezocht op de site van postNL en t/m 100 gram is het nog wel te doen, daarna worden de verzendkosten al meer als het afgesproken cadeautjesbedrag.

klopt mm had ik ook gezien.

Ik heb ooit wel een pakje van GG gekregen uit Ghana, maar heb geen idee wat haar dat gekost heeft :think:

@mamaMarije wrote:

@~Melanie~ wrote:
@pearlie wrote:

Ach als ik Pearlie trek… dan weet ik wel iets wat zowel voor haar als Bram is/ kan zijn. Daar wil ik dan best rekening mee houden hoor 8) .

En heb even snel gezocht op de site van postNL en t/m 100 gram is het nog wel te doen, daarna worden de verzendkosten al meer als het afgesproken cadeautjesbedrag.

Mocht iemand daar echt problemen mee hebben en, dan wil ik daar best en lootje mee ruilen hoor. Ik vind het voor een keertje geen probleem

leuk hoor :lol:

Zo, lootje is ingeleverd!

Ben benieuwd, heb al wel het een en ander verzonnen om als kadotje te kopen :stuck_out_tongue: :lol: