VICTORIA is bevallen!!!!!Welkom Sophie!!!!!!

oww nee dat douchen vond ik dus niks… ik kon niet goed staan dus dacht ik ga maar zitten maar mijn billen en de hele onderkant deden zo’n zeer… ook in het ziekenhuis, in bad :thumbdown: nooit meer… wat vond ik dat vreselijk…

@victoria wrote:

Nee niet de naam raden, de dames zijn er veel te goed in en hebben volgens mij allemaal al een vermoeden :mrgreen:



En de poll, tja wat voor één :think:

Hoe snel ik beval, hahahaha met of zonder net :mrgreen: :angel:




Geregeld :mrgreen: :thumbup:

@faizaa wrote:

oww nee dat douchen vond ik dus niks… ik kon niet goed staan dus dacht ik ga maar zitten maar mijn billen en de hele onderkant deden zo’n zeer… ook in het ziekenhuis, in bad :thumbdown: nooit meer… wat vond ik dat vreselijk…




Ligt eraan in welk stadium je gaat…ik kon bij Renzo met de echte weeen ook echt niet staan of zitten :shifty:

En dat terwijl ik in bad wilde bevallen…nou met je hoofd naar beneden en je kont in de lucht zittend op je knieen is het niet zo handig bevallen in bad :lol:

Bij Celiza dacht ik dus ff douchen…nooit moeten doen…Ze was een kwartier later geboren…warm water stimuleerd bij mij iets te goed…en ik was bij haar blijven lopen na het breken van de vliezen…dus de zwaartekracht had zijn werk blijkbaar iets te snel gedaan :roll:

Mijn vk zei…bij een evt. volgende géén douche/bad en maar een beetje gaan liggen…

Van mij hoeft het ook niet nog eens zó snel :hand:



Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar Victoria jij bevalt binnen 5u zonder net :lol:

ik denk binnen 10 uur :mrgreen:

Ja ik ging ook douchen toen ik een beetje weeen had om ze op te vangen.

Heerlijk lekker zitten en de warme staal over mijn buikje … na 30 minuten ging ik weer terug en toen :shifty: was het een uur later gebeurd :shock:



Ik ga nu ook voor 5 uur :think:

Das nog te doen, toch :angel:

Binnen 5 uur… :thumbup: ! Hihihi. Nou Victoria, je pikt toch maar mooi nog even wat mooi weer mee zo tijdens die laatste loodjes… geniet je er een beetje van nu?



En dat bad… nooooooooit meer… Saba is thuis geboren, maar dat bad… oh nee, traumatisch :? :mrgreen: . Kon niet meer uit dat kreng komen omdat ik ineens zo’n heftige weeën zonder pauzes had. Dacht dat ik alsnog een waterbevalling zou meemaken, hahaha.

@fiep klophout wrote:

nou ik ben uit de poll hoor :shifty:





ik kom er namelijk opeens achter dat jij en victoria 1 jaar en 4 maanden geleden ook alletwee min of meer gelijk ana het bevallen waren en nu dus weer op zelfde dag uitgerekend (hadden jullie natuurlijk al là ng ontdekt… :shifty: :? ). Nou vic die bevalt met 38 weken en twee dagen (het is maar dat je het weet victoria! Is dat een beetje een mooie datum?) en een dag later beval jij!




Dat is 9 mei en toevallig een hele mooie datum :thumbup:

Dus daar doe ik het wel voor :stuck_out_tongue:

Ik heb binnen 5 uur gestemd, maarrehhhhhhhhhh wie heeft de laatste optie genomen? :eh: :o



Douchen vond ik heeeeeeeeeeeerlijk. Had zware rugweeen en die kon ik onder de douche toch nog een uur lang aardig opvangen moet ik zeggen (later werd er toch nog een ruggeprik ingejast maar goed :mrgreen: ).

Victoria, ik tel mee af. Ik wens je in ieder geval heel veel succes :thumbup: . Ik heb trouwens voor binnen vijf uur gestemd, maar toen had ik nog niet gelezen dat het de vorige keer zo snel gegaan is.



Gaan tweede bevallingen eigenlijk altijd sneller dan een eerste :angel: ?

hahaha Renee hoop jij ook op een tweede snelle pijnloze bevalling :wink: :-*



En ik ben ook benieuwd wie er op de optie heeft gestemd Ninanien :think:

Die heeft er niet zoveel vertrouwen in :shifty: hahaha

Hihi, nou vooral dat pijnloze dan, qua snelheid had ik de vorige keer ook niet echt te klagen, maar het mag natuurlijk altijd sneller :mrgreen: . Maar liever niet zo snel als Renzosmam :shifty: .

Doe maar binnen die 5 uurtjes, is mooi te overzien, niet te lang niet te kort. Maar ach, eigenlijk is er maar 1 ding echt belangrijk en dat is een prachtig mooi meisje in je armen straks!

@annemarie69 wrote:

Doe maar binnen die 5 uurtjes, is mooi te overzien, niet te lang niet te kort. Maar ach, eigenlijk is er maar 1 ding echt belangrijk en dat is een prachtig mooi meisje in je armen straks!




Zo is dat! :thumbup:

Hou je het uit mop met de warmte?

:-*

Nou voor mij veel te warm :hand:

Ik ben blij dat ik niet heel de zomer hoef :shifty:

Mijn buik begint ook echt zwaar te worden :shock: heb echt een toeter, iedereen denkt dat ik nog maar even hoef :eh: :wink:

Hmmm, kom dan maar op met die buikfoto… :mrgreen:



En ik heb wel de hele zomer moeten lopen met een enorme buik…

Was inderdaad eccht niet leuk…



Matoe was winter…



Voor en nadelen…



Winter hoef je niet zo te puffen, maar kan je minder showen met buik…



Ik vond het in de zomer dus echt wel gaaf om leuke topjes aan het hebben en mijn buik prominent aanwezig te laten zijn…Maar 3 hittegolven…ppfff



Nederland is ook echt weer een gaar land…Dinsdag wordt het weer 15 graden… :roll:

Foto moet ik idd nog even maken :mrgreen:



Ik was bij Vera* uitgerekend in December en dan ben je in de zomer ook wel zwanger maar niet zover, dus dat vond ik nog te doen.

Maar als je uitgerekend bent in Juli of Augustus en dan zo warm :hand: pffff zou er niet aan moeten denken :angel:

Ik ben eind september bevallen en heel sep was het nog heeet. En ik vond het heeerlijk.

Apart trouwens: ik ging puffend in een zomerjurkje het ziekenhuis in, maar verliet het 2 dagen later met een dikke jas en (pyama)broek: het was ineens herfst geworden! :eh:

Ja Victoria, doe nog even een nieuwe foto…!! Morgen is het nog even puffen (van de warmte bedoel ik dan hè :wink: :mrgreen: ) en vanaf dinsdag wordt het koeler. Is wat prettiger met zo’n toeter!

Hier mijn foto met striae :?

:thumbup: