Ja idd heerlijk dat voeden, (gelukkig gaat alles goed met jou en je meis, victoria!!)echt een heerlijk momentje samen, ik geniet er ook intens van, alleen nu met die stuwing is het best lastig aanleggen, mijn rechterkant staat op knappen,en hij kon hem straks niet goed pakken,hopelijk lukt het dalijk, iemand nog tips???
Riep iemand iemand :mrgreen:
Tips…
Nou gister smste ik al aan Vic dat als je je beeb aanlegt je de tepel goed aan moet geven met Stuwing anders gaat hij/zij op het puntje van je tepel zuigen en dan gaat het mis!
Dus als een sigaret (heeeeeeeeeeeele foute vergelijking ik wéét het) en dan hups in zijn mond,dan moet hij wel in 1x goed zuigen anders moet je hem echt loskoppelen en opnieuw aangeven,het begin van het drinken mag even ‘‘zeer’’ doen maar verder niet!
Of tussen duim en wijsvinger en dan pak je dus je tepel met het hof helemaal vastdie ‘‘knijp’’ je samen en doet echt je borst aangeven zodat hij ver erop hapt…
En goed drinken,vaak drinken dan blijven ze soepel en hoeven ze ook minder hard te werken…
Ze zijn nu dus ook bekaf na het drinken want het is hard werken ook voor hun,dus samen werken dan komt alles goed :inlove:
Ja, geniet ook nog steeds met volle teugen van de bv en mijn meisje :inlove: :inlove: :inlove:
Nog steeds last van stuwing? Bij mij begon het toen in de avond van de vierde dag steeds meer af te nemen.
Tis al een stuk minder hoor … waarschijnlijk een questie van vraag en aanbod.
Het gaat goed, ze hapt erg goed … tis gewoon een lekker ding :inlove:
he, wat heerlijk dat het zo lekker loopt met de BV, puur genieten!
met jezelf ook alles ok?
Ja het is even wennen qua tijden en dan mijn rust te pakken als het kan, maar het is genieten.
Hier hebben wij zolang op gewacht
het is jullie zoooooooooooooooooooooooooooooooo gegund… :inlove: :inlove:
maar ik kan me nu indenken het enorme gemis van Vera Lynn :**: weer een keer zo hard aankomt…
:hug: :-*
Moppie hoe gaat het?
Heb je trouwens erg ;last van kraamtranen?
Ik denk aan jullie… :-*
Nee geen tranen :roll: maar was net wel ff sjaggie op Sacha :oops:
Hij deed het niet goed volgens moedergans :oops:
Trouwens foto van vandaag :inlove:
oh victoria wat ziet dat er heerlijk uit… heeft zo lang geduurd en nu kan het… wat zullen jullie genieten… super!
Kijk haar zitten!!!
Stoer hoor!
Je ziet er echt ontspannen uit :thumbup:
En mannen zijn altijd de l*l :mrgreen:
:inlove:
Mooi zwart-harig koppie!! Ik heb ergens anders ook een foto gezien van Sophie… Ze is echt een beauty hoor!!! :inlove:
Oh Victoria, wat ziet dat er super uit :inlove: . Kan niet wachten om ook weer een kleintje aan de borst te hebben.
mooi hoor die foto!
Heb je nog de kraamverzorgster gekregen die je wilde?
Prachtig :inlove: :inlove: :inlove:
@annemarie69 wrote:
mooi hoor die foto!
Heb je nog de kraamverzorgster gekregen die je wilde?
Nee jammer genoeg was ze ergens anders al geplaatst, maar ik heb nu ook een oudere dame die veel tips heeft over borstvoeding en kolven en het gaat super :thumbup:
Ik voel me er goed bij en vind het echt ons momentje :inlove:
Wat liefff :inlove:
Fijn dat de bv zo goed gaat en dat je een fijne kraam hebt gekregen :thumbup:
Ik wil ook wel weer als ik je foto zie :inlove: , moet zelf ook eigenlijk vaker aan m’n vriend vragen of die een bv foto wilt maken :think: