@renzosmam wrote:
ZE HEEFT 2CM ONTSLUITING EN WEEEN!!![]()

@renzosmam wrote:
ZE HEEFT 2CM ONTSLUITING EN WEEEN!!![]()
Ooooow wat goed! :mrgreen: SPANNEND!!!
Zet hem op meid :mrgreen:
Nou wordt het echt spannend. Zet hem op Victoria, nog even en je mag je prachtige wondertje in je armen houden!!
Spannend hoor, ik hoop voor je dat je je meisje vandaag nog in je armen mag sluiten maar 8 mei is ook een erg leuke datum hoor
Zet em op!
Liefs Marieke
spannendddddd!!! :dance:
Heb meteen even mijn man gebeld… :mrgreen: he, Victoria heeft 2 cm ontsluiting… Man: ehmm Victoria…??? Jaaaaaaa je weet wel van KOK…
Hahaha vond ie grappig dat we elkaar zo op de hoogte houden
Maar Victoria… we denken aan je… Kom op… Hopelijk heb je vandaag nog je kleintje in je armen…
Oeh… spannend allemaal zeg!!!
ooh wat spannend zeg!!
o wauw! hopen dat het doorzet!
zet hem op Victoria! We puffffffen virtueel met je meeeeeeee!
hehe, nu kan ik rustig eten :mrgreen: , ik wilde eerst weten hoe het met Victoria gaat!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Puf, puf, puf… diep in… diep uit… spannend zeg! Waarom bestaan er nog geen virtuele bevallingcams :lol: ?!
Ooo wat spannend, moet zo gaan vergaderen, kwam even snel spieken, straks weer gelijk als ik terug ben…
Heb haar gesmst dat Juul bevallen is…óp de 7e…ze hadden een deal allebei op de 7e… :mrgreen: …ik hoop dat het werkt en dat ze nu druk aan puffen is!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:kaars:
Spannend hoor. Hopelijk schiet het een beetje op voor d’r.
jaja hopelijk vlot het,EN mag ze gauw genieten van dr meisje!!! Met :: vera :: op dr schouder die mee kijkt
Hoeveel cm’s zijn er al weggepuft? :shifty: Ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig… :inlove:
Ben ik ook heel erg benieuwd naar Biebels.
Ik hoop voor Victoria dat ze haar beeb al in haar armen mag hebben!
Nog geen bericht… :shifty:
Ohhh wat spannend! Sterkte met de allerlaatste loodjes!