ow wat spannend nog 1 nachtje, ik hoop dat je vanacht nog wat kunt slapen. heel veel succes. denk aan je :hug: :hug:
:-*
:shifty: Hoe is ie??
:-*
ja vic
hoe gaat ie?
kun je je zenuwen een beetje onder controle houden?
Mag ik je vanaf hier alvast een heel heel mooie bevalling wensen? jij en een klein huilend meisje op je borst/aan je borst…het duurt niet meer lang!!!
zet um op!!!
spannend voor jullie wat er morgen allemaal gaat gebeuren. Show je je buik nog even?
Hebben net bij mijn schoonouders gegeten :drool:
Heb net een koffertje ingepakt en batterijen voor de fototoestellen aan het opladen en dan straks maar proberen te slapen :shock: :shifty:
Ow ik vind het zo spannend, want het hoeft helemaal niet te betekenen dat ik morgen ga bevallen.
Maar nu heb ik wel zoiets van ik wil het wel zo graag, ik wil haar zien, voelen, ruiken, horen :inlove:
Sas zal het melden als het zover is, dus :shifty: :mrgreen: :-*
Oei spannend Victoria :shifty: Ik hoop dat het inleiden morgen meteen een succes is :thumbup: en daat, je kleine meid snel in je armen mag sluiten
!
:hug: :-*
oooo , meid wat is het spannend voor je!! Ik hoop dat de gel meteen zal aanslaan morgen. :dance:
En zodra ik thuis ben van m’n werk check ik meteen dit topic, we leven allemaal met je mee hoor op dit forum.
Vera Lynn :**: houdt zeker een oogje in het zeil en ziet binnenkort haar prachtige kleine zusje. :inlove:
Meid, slaap lekker vannacht en ik wens jullie succes en sterkte morgen. Laat het lekker gebeuren.
dikke :-* en ik duim voor je!
hazze
heel veel succes morgen!
ik hoop dat je een lekker gezond schreeuwend meisje in je armen houdt morgenavond!
Veel succes morgen. Wat zal het een spannende dag worden.
Vera Lynn :**: zal echt wel over jullie waken.
Slaap lekker vannacht.
@victoria wrote:
Sas zal het melden als het zover is, dus :shifty: :mrgreen: :-
O jee, en ik lees net dat zij morgen weer voor het eerst gaat werken. Ik hoop toch niet een hele dag, of is daar ook internet :shifty: (ben niet nieuwsgierig :liar: )?
Meid, nogmaals heel veel succes morgen :- .
Héél véél succes gewenst!!! :-*
@Renee74 wrote:
@victoria wrote:Sas zal het melden als het zover is, dus :shifty: :mrgreen: :-
O jee, en ik lees net dat zij morgen weer voor het eerst gaat werken. Ik hoop toch niet een hele dag, of is daar ook internet :shifty: (ben niet nieuwsgierig :liar: )?
Meid, nogmaals heel veel succes morgen :- .
hahaha ze is morgen 4 uurtjes gaan werken

Gelukkig :mrgreen: .
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik doe alvast een pre-maandagvreugdedansje…
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
He meis… denk aan je morgen… heel veel succes… veeeel liefs en een dikke smakkerd… Faizaa… :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
heel veel sterkte morgen. dat je een prachtig nieuw mensje mag begroeten!
Lekker slapen vannacht, dan ben je morgen goed uitgerust en kan de bevallling direct beginnen.
Geniet van het kennismaken met je mooie meisje :inlove:
heel veel succes…
gr patricia
Hee meis, vandaag is het zover en ik wou toch nog even reageren voor ik naar mijn werk toe moet. Vandaag heb jij je mooie meisje in handen, let maar op :mrgreen:
Geniet ervan :-*