Misschien een rare vraag, maar mag vicks blue tijdens zwangerschap?
Via google lees ik op ander fora meiden die elkaar vicks vaporub aanraden, maar ik ben echt zo enorm verkouden, kan amper normaal ademhalen en wilde dit pakken, maar zie dat er eucaliptusolie inzit en aangezien poho-druppels en dampo enzo niet mag vlgs de verpakking twijfel ik nu enorm of ik het wel hebben mag?
Vervelend dat je zo verkouden bent!
Ik kan geen uitsluitsel geven over je vraag, maar het zou echt totaal niet in mijn hoofd opgekomen zijn dat je dat niet zou mogen hebben tijdens een zwangerschap :think:
Misschien is stomen een goede oplossing?
nee snap ik pé, zou bij mij ook niet in me opkomen als ik het niet op de poho en dampo had zien staan. Dat zet je toch aan het denken dan he.
En heb al vanalles geprobeerd, hier ook eerder een topic over gehad, maar heb nu ab, zout water, luuf, stomen met kamillethee (en drink het daarna ook maar gewoon op, geen idee of dat helpt maar zal iig geen kwaad kunnen), eucaluptus stoombadje van etos, vlierbessenextract noem maar op. Wordt er echt wat moedeloos van, is zo aantobben tijdens zwangerschap, als ik staks nog verkouden ben na de bevalling ga ik er eens met grof geweld tegenaan…
Ik meen dat er nog ooit iemand was die tijdens de zwangerschap daar zo’n last van had maar na de bevalling was het beter/over.
Volgens mij is zij ook naar de dokter geweest toen.
Volgens mij mag je gewoon vicks gebruiken. Vicks wordt niet als medicatie gezien.
Strepsils worden wel afgeraden tijdens de zwangerschap.
@Sennapen wrote:
Ik meen dat er nog ooit iemand was die tijdens de zwangerschap daar zo’n last van had maar na de bevalling was het beter/over.
Volgens mij is zij ook naar de dokter geweest toen.
Ik hoop het zooooooo, wordt er helemaal simpel van die smerige verkoudheden elke keer met alles erop en eraan en je mag gewoon amper wat hebben.
Nu gelukkig weer over de verkoudheid heen, hopelijk is het nu klaar met verkouden zijn deze zwangerschap