via USB kabel een film van een pc naar laptop overzetten?

Kan dat?

Ik heb een film op mijn PC staan die ik via een USB kabel naar mijn laptop wilde overzetten.

Weet iemand of dat kan?

En hoe moet je dat doen?

Ik wil het niet branden, omdat een DVD steeds 1 euro kost, en als ik dit vaker ga doen is me dat te duur.

Via de laptop en onze beamer kunnen we dan die film kijken op groot scherm.

Ik weet niet of het via een USB kabel kan, wel bijv op een usb stick als die groot genoeg is, of via een memory card.

Zo doe ik het in elk geval.

Moet volgens mij met de meeste cams probleemloos kunnen, Normaal wordt er wel wat software mee geleverd met de camera.

Nee het gaat niet om een camera.

Ik heb een gedownloade film op mijn pc die ik eigenlijk op mijn laptop zou willen hebben.

Anders koop ik wel een usb stick…maar dacht dat het misschien makkelijk zou kunnen.

Ik kan ook voortaan met mijn laptop downloaden ipv met de pc.

Ow sorry slecht gelezen. :oops:

Dan moet je er een netwerkje van maken of idd voor een paar euri een usb stick kopen.

Ik zou voor een usb stick gaan.

Gewoon inprikken en kijken, staat ook niet je lappie in no time vol met films, wij vergeten ze nl nogal eens te wissen :oops:

Kan je ene film die op je usb-stick staat ook inprikken in een DVD recorder?

Dat zou helemaal mooi zijn namelijk. Er zit wel een USB ingang op de DVD recorder, maar we kunnen nergens iets vinden in de gebruiksaanwijzing??

Yep gewoon inpluggen en als je afstandsbediening hebt, zie je dezelfde afbeelding die ook wordt gebruikt voor usb aanduiding.

Dan zou je een menu moeten krijgen en zou je je film kunnen kiezen (ok knop)

Althans, zo werkt het wel bij die van ons.

Heb zitten googlen… deze 2 zouden een mogelijkheid kunnen zijn.

Als je externe harde schijf hebt met usb. Dan zou je die ook op je dvdspeler kunnen aansluiten.