Vet in haren gesmeerd! Hoe eruit???? Help....

Mijn dochtertje heeft vanmorgen een heel potje Purol n d’r haren gesmeerd :roll: Ik heb haar haren ondertussen al 3x gewassen maar het blijft een vieze vette zooi . Heeft iemand een gouden tip??

Ik zou zelf afwasmiddel(bijv. Dreft) proberen. Dat ontvet denk ik beter als shampoo.



Op google vind ik ook tips als:

  • met groene zeep wassen en daarna met azijn naspoelen
  • maizena erop strooien.





    Laat maar even werken wat gewerkt heeft. Succes!

Geen idee…wassen met dreft? Dat is ontvettend :mrgreen:

Dreft ja.

Of mayonaise, vet met vet bestrijden en daarna Dreft. Heb ik me ooit laten vertellen.

Ondanks dat Purol en sudo creme anders is… Maar Katie heeft 3 weken geleden met sudo creme lopen spelen :silenced: want als mama het nodig heeft voor Gioya en haar gelijk aanleggen op bed, wist Katie potje sudo creme van de nachtkastje weg te halen en in de huiskamer een dag van haar leven ging maken :lol:



Zie foto:

verwijderd

Ik heb haar onder de douch gezet en eerst shampoo geprobeerd, geen succes, vervolgens met douchgel, ook geen succes en toen met dreft… Dat haalde net zo min wat uit… Toen kreeg ik een tip van een vriendin om babyolie te gebruiken. Olie in d’r haren gewassen en vervolgens uit borstelen. Sudo ging eraf en daarna afspoelen. Toen weer met shampoo gewassen en de volgende dag was olie ook uit d’r haren.





Boefje

:shock: :lol: echt erg hahahaha

We hebben erom kunnen lachen. :lol: Maar ben wel anderhalf uur met d’r bezig geweest om het spul eruit te krijgen :shock:

geweldig

@knollie1 wrote:

geweldig


:mrgreen:

ohhh… :mrgreen:



dat is echt een rampen plan :wink:

:silenced: :lol: Ze heeft in elk geval een leuk momentje gehad… :roll:

Ooooh :shock: :shock: kan me voorstellen dat je het op het moment zelf helemaal niet grappig vind :twisted:

Maar later kan je er wel om lachen…ze ziet er geweldig uit zo :mrgreen:

Bedankt dames! En ik zie al dat ik niet de eerste ben :mrgreen:



We hebben d’r haren ondertussen meerdere keren met gewone shampoo en uiteindelijk met 2x dubro gewassen. Toen was het redelijk. Ondertussen nog een paar keer gewassen met shampoo en geleidelijk lijkt het nu eruit te gaan. :lol:

@Nikita wrote:

Ooooh :shock: :shock: kan me voorstellen dat je het op het moment zelf helemaal niet grappig vind :twisted:

Maar later kan je er wel om lachen…ze ziet er geweldig uit zo :mrgreen:


Ik schoot in de lach toen ik haar zo bezig zag. Maar ik maakte me zo’n zorgen om d’r haren! Pakte haar vervolgens op en nam haar mee naar de slaapkamer waar mn vriend ziek op bed zat. Hij pakte de telefoon en maakte een foto van d’r :lol:

Maar toen ik haar onder de douch zette, vond ik achteraf idd minder leuk :lol:

@maria77 wrote:

Bedankt dames! En ik zie al dat ik niet de eerste ben :mrgreen:



We hebben d’r haren ondertussen meerdere keren met gewone shampoo en uiteindelijk met 2x dubro gewassen. Toen was het redelijk. Ondertussen nog een paar keer gewassen met shampoo en geleidelijk lijkt het nu eruit te gaan. :lol:


Gelukkig maar :mrgreen: