Vet Cool!!!!

Het is niet te geloven… lang leve hyves(en het doorzettingsvermogen van een ander :lol: )… Jaaaren terug(ongeveer 5 jaar ) had ik een heel goede vriendin. gingen door dik en dun met elkaar… niks was te dol… tot haar relatie ineens uitging en ze terugging naar haar geboortedorp… in zeeland… Ze is nog op kraamvisite geweest bij Lucas, en daarna zijn we elk contact verloren… had nog een adreswijziging van haar gehad, maar ik verhuisde in de tussentijd ook, en het contact verwaterde…



Ze is echter nooit uit mijn gedachten geweest, en heb verschillende pogingen ondernomen om haar te vinden, maar ze was inmiddels nogmaals verhuisd, telefoonnummers en adressen waren achterhaald… en god weet, wellicht was ze wel getrouwd in de tussentijd… Zoeken naar een speld in een hooiberg… ook op hyves regelmatig geprobeerd, mar er zijn blijkbaar meer hondjes die fikkie heten :wall: :wall: . Ik had het stiekum al opgegeven, en bij de verhuizing hierheen vond ik nog eenoud verhuiskaartje van haar… ook dat adres klopte niet meer… baluh…



Tot ik vanavond ineens een krabbeltje kreeg… van diezelfde meid dus… whaaah ik dacht dat ik gek werd… en zij dus ook… ze is ook al tijden aan het zoeken, maar dus met mijn eerstgetrouwde achternaam…(die ik al llang niet meer gebruik)… en kwam stomtoevallig via een gigantische omweg op miijn pagina terecht…



We hebben net twee uur bij zitten babbelen op msn… ga haar zeker binnenkort bellen, en zeker weten afspreken…



Ik vind dit zooo giga-gaaf he!!! ben helemaal hyperdepieper!

Echt kei-leuk voor je, ik check ook regelmatig of mijn hartsvriendinnetje van toen ik 5 jaar oud was op Hyves zit, maar tot op heden nog niet gevonden :? :?

Ik heb haar ook al 20 jaar niet meer gezien…

:smiley: dat is idd vet 8) :lol:





:dance: :dance: :dance: fijn dat het zo loopt!

:dance:

waauw gaaf man :dance: :dance: :dance:

Waar dat Hyves toch niet goed voor is.

ja hyves is leuk!!!

Superleuk zeg, ik ga binnenkort ook weer afspreken met mijn hartsvriendin van de mavo, ook via hyves :dance:

OOOowwww meid wat leuk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:shock: :shock: 2 uur?? Goed zeg!

Och Marieke,

Ben zoooooooooo blij voor je.

Dat moet echt wel een warm gevoel geven !



liefs

Gerda

Wat goed! Telepathie???

leuk meid…

ik heb iook zo via de Hyves oude vriendinnen weer leren kennen. Ik heb er met een antal al afgesproken.



is zo leuk hihi



Celes

@miekske wrote:

:shock: :shock: 2 uur?? Goed zeg!




jah, en nog lang niet uitgeklept!!!