Verwisselde baby's geruild

Verwisselde baby’s geruild

22 januari 2008, 11:55

SAARLOUIS (ANP) - Twee baby’s die in een kraamkliniek in het West-Duitse Saarlouis waren verwisseld, zijn na zeven maanden bij hun echte ouders. De meisjes werden op een geheime locatie geruild, meldden Duitse media dinsdag.

Een vader kreeg argwaan omdat hij ‘zijn’ dochter helemaal niet op hem vond lijken. Hij dwong een DNA-test af bij de Raad van Kinderbescherming. De verwisseling was begin december vorig jaar vast komen te staan.

Jemig…je houd toch van zo’n kind? Ik zou gek worden als iemand dat tegen mij zou zeggen,moet er eerlijk gezegd niet aan denken.

Vreselijk voor die ouders

Zoveel kinderen lijken niet op een van de ouders :think: Als er nou nog stond ze vonden geen van beiden dat het kind ook maar op een van hun leek. Maar ja of het was zo overduidelijk of hij vertrouwde zijn vriendin niet echt maar ja hij had wel gelijk.

Lasse lijkt gelukkig erg op mij en met name mijn vaderskant dus hij is echt wel van mij iig :mrgreen: Roel weet het natuurlijk niet zeker maar begint nu wel karakttrekjes te ontdekken dus hij neemt het maar voor waar aan :wink:

Inderdaad, je moet er niet aan denken. :cry: