verwijdering gynefix, 1 MK en nu nog steeds geen zwangerscha

Hallo,



ik heb sept. 2011 mijn koperenspiraal Gynefix laten verwijderen. Ik ben op 14 feb.2012 positief getest, waarbij ik na 8 weken zwangerschap een miskraam heb gehad. Gelukkig is alles via de natuurlijke weg uit mijn lichaam gegaan. Curretage was gelukkig niet nodig. Na mijn miskraam is mijn cyclus niet regelmatig. In de afgelopen maanden schommelt het tussen de 32 dagen en 45 dagen. Door deze schommeling hebben we maar ovulatietesten aangeschaft maar ook deze hebben tot nu toe niet geholpen.



We zijn nu al bijna een jaar bezig en ik begin erg ongeduldig te worden. mijn man probeert me enigzins de spiegel voor te houden door te zeggen dat het al een keer is gelukt en dat ik de hoop niet moet opgeven. Maar dat helpt niet.



Ik zou graag met lotgenootjes willen praten hierover. Ik denk eroverna om naar de gynaecoloog te gaan als het in de komende twee maandjes niet lukt. Ik weet het gewoon niet meer.

Dunya, wat vervelend dat je een miskraam hebt gekregn en lang moet wachten. Ik denk dat je er verstandig aan doet binnenkort je probleem met de huisarts te bespreken. Hij is degene die je door stuurt naar de gyneacoloog of fertiliteitsarts.



Ik heb geen miskraam gehad, maar wel een onregelmatige cyclus van 30 tot 90 dagen. Het is dan gewoon lastig, omdat je niet weet wanneer je vruchtbaar bent. Ik krijg daar nu ook hormoonbehandelingen voor.



En niet lullig bedoeld ofzo, maar het is volgens mij niet helemaal de bedoeling om op meerdere plaatsen op dit forum hetzelfe topic te plaatsen. Ik zag dat je hetzelfde bij zwanger worden hebt geplaatst