Verwennen?

ella heeft ook de eerste drie maanden bij ons op de kamer geslapen en het is dat het wiegje toen te klein werd… nu we op de zolder slapen hebben we alle ruimte om daar straks ook het ledikant neer te zetten :inlove: overdag sliep ze wel op der eigen kamer.

Ik heb niet alles gelezen, maar ik vind het absoluut niks te maken hebben met verwennen en ik kan ook heel boos worden als mensen zo reageren. Mijn dochter slaapt ook nog bij mij in bed en krijgt nog borstvoeding (ook nog meerdere keeren snachts, ze is nu 5 maanden) en ik ben van plan om minstens een jaar bv te geven en dan mag ze ook bij mij in bed.

Zolang jij en je kindje je er goed bij voelen moet je je nergens van aan trekken hoor. Die intimiteit en dat hij gewoon bij jullie mag liggen kan mijns inziens alleen maar goed zijn… :slight_smile:

@Tammy wrote:

Hoi hoi,



Zijn er nog meer mama’s die bv geven en hun kindje de gehele bv periode op de ouder slaapkamer laten slapen?

Dit is toch niet raar?

Onze kleine vent is nu 4.5 maand en ligt nog in een wieg,

Moet binnenkort echt over naar een ledikant.

Heeft er een op zijn slaapkamer staan, maar wil er eigenlijk een kopen voor op onze slaapkamer, zodat hij voorlopig s’nachts nog bij ons op de kamer kan slapen. Hier verwen je ze toch niet mee?

Heb idee dat iedereen altijd maar vind dat een kind op zijn eigen kamer moet, waarom?

Krijg nu gekke blikken en de opmerking dat ik hem verwen en dat het ondertussen toch wel tijd word voor zijn eigen kamer.

Hier denk ik toch echt Anders over, was benieuwd hoe andere hier over dachten?


Ik heb het bij Arielle precies zo gedaan, ze sliep bij mij in bed als mijn man er niet in lag en in de co-sleeper als hij er wel was. Rond 8 a 9 maanden is ze naar haar eigen kamertje gegaan, omdat ze zo licht begon te slapen dat ze steeds wakker werd van ons.

Ik heb haar 18+ maanden gevoed.



En met Amelie doe ik het weer precies zo. Geen probleem.



Wat iedereen vindt is iedereens probleem, maar niet die van mij. Het zal mij aan mijn reet roesten wat men ervan vindt. Ik vind zaken wat andere mensen doen soms ook erg onwenselijk en daar houd ik ook mijn mond over dicht. Leven en laten leven en gewoon de dingen doen die goed voelen!



En als men zegt dat je hem verwent, dan zou ik zeggen; ja ik kweek het MEEST verwende kind op aarde, gewoon omdat dat kan! :twisted:

Doen wat goed voelt,…!!

Anne sliep tot bijna haar 1e verjaardag bij ons op de kamer

(mama was er gewoon niet aan toe)…

eneuh Emma slaapt ook nog lekker bij ons,nu in wiegje

straks in t ledikant :inlove:

Ach, wat verwen ik mijn dochter dan!!! :wink:



Benthe ligt nog steeds bij ons op de kamer, sinds 3 maanden zelfs in haar grote bed.

B´Elanna heeft vanaf haar vierde tot haar tiende bij ons op de kamer geslapen, bij gebrek aan een klare kamer om haar kamer te maken.



Nu gaat er weer een verbouwing aankomen, waardoor er een kamerruimte komt voor Benthe en ik zie er nu al tegenop…

Niet meer wakker worden en als eerste dat lekkere snoetje te zien…



En wat ik vaak hoor: Nee, B´Elanna is geen (slapende) getuige geweest van " the making of Benthe" :wink: