verwarmen

Mag je flesvoeding (dus met de poeder) verwarmen? Soms koelt de fles snel ler af dan dat hij drinkt. Mag ik de fles dan nog even in de magnetron doen?

Bedankt, gr Estelle

Officieel mag het niet, staat op de verpakking.

Wij warmen het hooguit nog één keertje op, daarna gooien we het weg.

Groetjes,

Jippie

Ja hoor. Wij deden dat bij Sebastiaan ook altijd. Die vond het niet lekker als het kouder werd.

volgens mij niet…heb het iig nooit gedaan…moet er wel eerlijk bij zeggen dat het ook niet nodig is bij ons (anders had ik het misschien wel gedaan hoor)

Officieel zeggen ze dat het niet mag, maar als je kindje het echt niet meer drinkt als het afgekoeld is zou ik het gewoon een klein beetje voorzichtig opwarmen hoor… maar hier maakt het ook niet echt uit…

Je kunt ook kijken of je de fles al ietsje ( niet te ) warmer kunt maken vooraf dat ie dan net iets langer de tijd heeft voor ie afkoelt…

officieel zeggen ze van niet,maar hier doen we het ook.

Wij doen het niet, staat niet voor niks op de verpakking

Als het koud was geworden zette ik of het even in de flessenwarmer, of anders onder de warme kraan. Maar heb het nooit opgewarmd in de magnentron.

Ik doe altijd eerst alleen het water verwarmen en dan de voeding er pas bij…

Dan is de voeding dus niet verwarmd…

Dus als ze een keer te veel treuzeld, dan zetten ik hem even snel 10 sec in de magnetron…

Maar vaker ook niet,…

Wij verwarmen het gewoon nog een keertje. Caelan vindt het niet lekker als de melk wat koud wordt en ik ga toch echt niet elke keer een halve fles weggooien. Wij doen hem gewoon nog een keer in de magnetron en Caelan heeft hier tot nu toe geen last van.

@wisje wrote:

Ik doe altijd eerst alleen het water verwarmen en dan de voeding er pas bij…

Dan is de voeding dus niet verwarmd…

Dus als ze een keer te veel treuzeld, dan zetten ik hem even snel 10 sec in de magnetron…

Maar vaker ook niet,…

Dan is de voeding toch wel verwarmd ? Door het warme water waar je het in doet.