vervolg ongepland zwanger!!!!

hallo allemaal



ten eerste hartelijk dank voor jullie reacties. :smiley:



mijn vriend is er nog steeds niet echt blij mee, maar ik denk dat hij nu in gaat zien dat hij toch echt voor de tweede keer papa word.



verder gaat het redelijk met me alleen heb ik erg veel last van de zwangerschapskwaaltjes. :sick:

veel meer dan bij de eerste.

maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen.



als er weer meer nieuws is laat ik het jullie natuurlijk weten.



groetjes Iris :smiley:

Fijn dat jer er over gesproken hebt met je partner en jullie hopelijk voor een goede afloop gaan met zijn tweeen.

Iris, wat fijn om wat van je te horen.

En mooi dat jullie er waarschijnlijk toch voor gaan!

Sterkte met de kwaaltjes.



En ik hoop dat jullie gauw helemaal aan het idee zijn gewend!

Hee Iris, goed om iets van je te horen meis!

Ik zou het leuk vinden als je ons op de hoogte hield, wat dat betreft is dit een leuk forum en mischien kun je je aansluiten bij mama’s die in dezelfde maand uitgerekend zijn?

Ik ben blij dat het er op lijkt dat het goed gaat komen, naar gelang je buik groeit heb je dikke kans dat jouw man’s positiviteit ook meegroeit :inlove:

fijn dat het andere deeltje gesloten is!

Goed nieuws… ik hoop echt op het allerbeste voor jou en je toekomstig gezin… hoop dat je vriend snel ook razend enthousiast word… :pray:

O gelukkig. Je vriend zal wel even tijd nodig hebben om te wennen, maar het kot vast goed. Misschien dat de stress ook bijdraagt aan de kwaaltje en gaat het snel beter als je wat meer genieten kunt.



succes :thumbup:

Super om te horen meid! Hele fijne zwangerschap gewenst.



Om toch even eigenwijs te zijn; nee, ik vroeg Iris niet om met mij rekening te houden, maar zoals andere meiden al zeiden, ik zei het omdat ze een mening vroeg, en ik gaf enkel mijn gevoel weer, en was er niet op uit om Iris zich ‘schuldig’ te laten voelen ofzo. :thumbup:

Iris, wat goed nieuws. Heerlijk dat je niet hoeft te “kiezen”.

Toch altijd fijn als je in een relatie op één lijn zit. Welke richting dan ook… :-* Ben je nu een november mama? Dan kun je je bij de “9 maanden mama’s” aanmelden om lekker te kletsen…!





Liefs,

Noortje





hey Moon, ik snapte je wel hoor. En ik weet zeker dat er meer waren :-*

Fijn dat jullie er uit gekomen zijn!

Hoi Iris,



Ben blij voor jou en je vriend dat het goed komt! :smiley:

Wens jullie heel veel geluk toe, en een hele fijne zwangerschap!



Groetjes, Nona