vervoeren 250cc flessen???

Hoihoi,

Weet iemand in welke kolftas (of hoe doen jullie dat?) 3 flessen van medela van 250ml en een koelelement kan vervoeren?

Volgens mij kom ik overal op internet tegen dat je wel 4 flesjes van 150kan vervoeren maar nergens die grote flessen.

Ik mag over 2 weken weer gaan werken en wil 2x per dag gaan kolven maar mogelijk om aan de goede hoeveelheid cc te komen misschien ook wel 3x vandaar dat er 3 flessen mee moeten.

Ik heb ervoor gekozen om grote flessen aan te schaffen omdat ik bij Veron op een gegeven moment 300cc uit 1 borst haalde met gemak en dan werken die kleine flesjes niet ideaal…

grts patricia

Hier gewoon een reclame koeltasje van een reisbureau (een hoge platte, dat pas beter dan een 6-pack koeltasje), passen makkelijk 2 x 260cc flessen en de kolf in :wink:

Ik heb een koeltas (iets groter dan een a4) voor 1 euro gekocht :stuck_out_tongue: . Heel makkelijk, want alles past erin (kolf, flesjes, koelelementen)!

ik had bij wibra toendertijd een goedkoop koeltasje aangeschaft… ook xenos o.i.d. hebben die vaak liggen

Heb even op zolder gezocht en kwam een reclame-koeltasje tegen en daar passen 3 flessen van 250cc en een koelelement in… Misschien mijn kolf ook wel (doe alles met een handkolf dus dat is de ruimte niet)…

grts patricia