Hoi,
Afgelopen zondag zagen we een raar vlekje op de duim van Brent…het leek een beetje op een blaar maar er zat geen vocht onder. Na het douchen zagen we op de wijsvinger ook eentje zitten. En nu heeft hij op beide handjes meerdere van die plekjes.
Is hij nu gewoon aan het vervellen? Of zal het door iets komen zoals exceem of allergie ofzo? Moet ik de HA naar zoiets laten kijken of is dat onzin?
Groetjes Krista
ik (her)ken het niet, maar als 1 van mijn meiden zoiets zou hebben, zou ik zeker een bezoekje aan de huisarts afleggen.
Het ziet er wel naar uit dat het verveld, Wendy heeft het hier ook vaak, nu mn onder de voetjes,maar bij haar handjes toen ze jonger was ook ,
als jij het niet vertrouwd, zal ik gewoon de HA bellen en even heen gaan, dan ben je gerust. Zo over internet door anderen gezegt moeilijk te bepalen joh… en hene gaan kan geen kwaad.
Of als het niet rood en pijnlijk k is een dag of 3 afwachten en dan heen gaan…
succes er mee hopelijk niks geks
We zijn even naar de HA geweest en dit schijnt dus weleens voor te komen als kinderen ziek zijn geweest. Dan kunnen ze gaan vervellen op hun handen of voeten.
Heb nu een zalfje om het lekker in te smeren, is hetzelfde wat ik smeer als hij last heeft van exceem.
Had dit alleen nog nooit eerder zo gezien bij hem, dus vond het een beetje vreemd. Maar hij heeft pas 6e ziekte gehad.