Ivan heeft sinds ja sinds ik het opval :mrgreen: een velletje op zijn bovenlip , net of het aan het vervellen is zeg maar, iemand een idee wat het kan zijn? en of het neit erg is
Herkenbaar, dat is vast een zuigblaartje door BV of KV. Na een tijdje verdwijnt het vanzelf.
Blaartjes is overigens niet het goede woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet benoemen.
ok maar niks ernstig dus
onze ha zei toen ik daar kwam om een ks-hechting te laten verwijderen: “Jij geeft bv, dat zie ik aan zijn lippen”
:inlove:
Maar Wawa zegt dat het ook van kv kan komen maar ik vond het zo leuk klinken, een borstvoedingsmondje
Misschien spruw?
Bij Mitchel ontdekte ik het door een soort van witte velletjes op zijn lippen. Hoe verder ik toen in zijn mondje keek, hoe meer ik zag.
@carebearcubs wrote:
Misschien spruw?
Bij Mitchel ontdekte ik het door een soort van witte velletjes op zijn lippen. Hoe verder ik toen in zijn mondje keek, hoe meer ik zag.
Tis echt doorzichtig velletje, ik zal bij het voeden eens kijken of het geen spruw is
Hier hadden ze het ook allebei van het zuigen. Soms was het weg, maar na een paar dagen, zat er weer een nieuwe.
hier hebben ze het ook allemaal gehad van de borstvoeding, komt door het zuigen. nu heeft miron het ook weer, het zat er ineens maar was een paar daagjes later alweer weg. lijkt wel of het een week stukje huid is door het drinken niet eraan gaan peuteren.
Hier is dat ook geweest met fles. Dan zat er een soort blaasje. Dan ging het velletje een stukje los en daarna was het eraf. Of hij het door heeft geslikt ofzo :think: En na een korte tijd weer een nieuw blaasje.
Ok, had idd de VK nog gevraagd was idd een zuig blaasje. Iig bedankt
@Karin1981 wrote:
Ok, had idd de VK nog gevraagd was idd een zuig blaasje. Iig bedankt
Gelukkig onschuldig dus :-*
Voel me af en toe wel een muts hoor met die vragen :wall: