Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je eigenlijk van alles moet en het dan niet doet?
Ergste is dan nog dat ik me dan verveel ook :wall: :mrgreen:
Haha ja :mrgreen:
Meestal beland ik dan op de bank met de laptop en een kop thee erbij
Neem me dan voor om het de dag er na écht te doen :lol: Maar dan heb ik ook best vaak precies zo’n zelfde dag
noooooooooooit last van… :liar: :liar:
Ik zit hier nu met een zak Dorito’s en een biertje en ben gewoon moe van het niets doen :oops: :oops: :oops:
En nu moet ik nog koken ook :roll:
Ik weet dat ik lui kan zijn maar dit…
Hoe ontaard ben ik als ik die zak Dorito’s gewoon leeg eet en een potje voor Nina ga nuken?
haha melanie :lol:
Moeten je andere gezinsleden niet eten?
Ik heb ook wel eens van die dagen, al zijn die dagen wel minder nu Siem er is. Heb voor mij gevoel weinig echt tijd voor mezelf nog over. Hoeft ook nog niet, dat komt wel weer. Maar doe wel eens een dag niets in het huishouden, dan denk ik: ik geniet even extra van mijn verlof 8)
Herkenbaar, dan moet ik nog zoveel doen… en ik heb er dan geen zin in… schuif het voor me uit, en verveel me dan :lol:
herkenbaar. En aan het einde van de dag voel ik me dan vaak nog moeier en lamlendiger dan wanneer ik een drukke dag heb gehad. hahaha.
En toch hebben wij ook af en toe zo’n dag (meestal zondag). Extra genieten als Noortje een extra lang middagslaapje doet!
hahahah zoooo herkenbaar :mrgreen:
Haha nee Mutsie, vandaag alleen met Nina geweest :mrgreen:
Fijn dat ik niet de enige ben, vond het even heel slecht van mezelf :lol: