Hoi hoi,
Ik ben nu bijna 39 weken zwanger en zit al 10 weken helemaal thuis en daarvoor gedeeltelijk. Dit had verschillende oorzaken, eerst wat mentale klachten en daarna vooral fysieke klachten. Mede om dit laatste kan ik niet zoveel meer doen, even een middagje shoppen is er al tijden niet meer bij, want dan heb ik daarna 2/3 dagen pijn… Laatst even een uurtje wezen zwemmen met als resultaat dat ik 's avonds niet meer kon lopen van de pijn in mijn heup…
Al die weken heb ik me redelijk vermaakt, maar nu begint de verveling toch echt toe te slaan geloof ik. Daar komt bij dat ik zoooo moe ben, terwijl ik nog wel redelijk goed slaap. Mijn conditie is gedaalt tot bijna nul. Ik weet niet meer wat ik moet…
Ook werkt het weer niet mee, het is zo glad buiten dat ik ook niet meer even een blokje om durf. Pff, moet er niet aan denken om zo nog max 3 weken thuis te moeten zitten…
Iemand die dit herkend of tips heeft?
Groetjes Bregtsje
op KOK zitten, tv kijken… alvast de was van de kleine doen…
tja ik had een nintendo DS… dat helpt ook tijd doden…
ik heb ook zolang thuis gezeten, beide keren… geen pretje he…
wel leuk om telkens apart te koken… tijd zat om het te maken :mrgreen:
:hug: hopelijk mag je kindje snel komen :hug:
Hey.
Ik ken het maar al te goed. Ik zit al vanaf week 8 volledig thuis, door verschrikkelijke krampen die niet te verklaren zijn
Dus na een paar weken slaat de verveling erg toe. Er was toen een actie van film+ met allerlei films die ik erg veel gekeken heb. Heb ook wat dingen opgepakt zoals breien, kettingen maken enzo. Misschien ook een idee?
Heel veel succes en hoop voor je dat de kleine snel komt!! :hug:
Yep herkenbaar! Gelukkig ben ik wel wat mobieler dan jij, dus ik ga nog wel eens ff het centrum in (is van mijn huis 5 min. lopen dus dat scheelt). Ik ben al mijn boeken weer aan het lezen en gelukkig heeft mijn zusje allerlei films op mijn mediaplayer gezet. Verder slaap ik overdag veel omdat ik 's nachts niet kan slapen.
Misschien dat je wat films of boeken van vrienden kan lenen?
Haha.
Ik ben pas 2,5 week thuis en verveel me ook een beetje.
Gelukkig heb ik 2 schatten van honden die ervoor zorgen dat ik naar buiten moet!
Vandaag weer schoonmaak werkzaamheden gedaan en een was gedraaid.
Vanmiddag maar weer naar de supermarkt!
Nog 3 weken max. Daarna heb je je handen vol!!
tips voor jou: computerspelletjes, knustelen, foto’s inplakken, kast uitmesten, gordijnen wassen, kraambedankjes kopen?
Misschien kan je er iets mee!
:-* van Aadje
Nou, weet nu iig waarom ik zo moe ben, heb weer een blaasontsteking… Nu dus weer ab, niet echt fijn.
heb de eerste weken veel geknutseld, zelf kerstkaartjes gemaakt. Heb nog ergens een groot borduurwerk liggen, mss mezelf toch maar een schop onder mijn kont geven en daar mee bezig gaan…
Bedankt voor jullie tips!