vervaagde kleding

heb een super leuk (donker) jurkje voro sohie. gekocht bij de prenatal.

Echter heb hem nou 1 keer gewassen, en dekleuren zijn al meteeen erg vaag geworden!

kan dar zo enorm van balen! ijk, alsje iets goedkopers koopt kan ik adt nog begrijpen, maar als je dan een iets duurder jurkje koopt, mag je toch ook wel verwachten dat de kleur langer mooi blijft???

grrrr



julile hebben er dan wel niks aan, maar meost het even kwijt!

mijn ervaring met prenatal kleren…



krimpen, vervagen en worden snel lelijk!!



BALEN!!

ow balen :hug:



Heb je de bon evt nog? gewoon mee terug gaan zal ik zeggen!

want na 1 keer wassen mag het echt niet vervalen hoor :naughty:

nee heb de bon niet meer… heb het jrukje al een tijdje geleden gekocht, maar ze pastte het nou pas…

:? :?

Ik zou er gewoon mee teruggaan, bon of geen bon en als je zeker weet dat je je aan de wasinstructies hebt gehouden. Moest het niet binnenstebuiten gewassen worden ?

nee niet binnenstebuiten en op 30 graden. Heb het zelfs met wasmiddel voor donkere was gewassen, maar ook dat heeft weinig geholpen. Het net de prenatal aan de lijn gehad, en hun zeggen: geen bon, dan kunnen we er niets mee.

ik zou er ook mee teruggaan. je kan het altijd proberen!



Jayden had de happyhorse muziekdoos giraffe gesloopt, had er geen bonnetje meer van. En heb gewoon een nieuwe gekregen! dus nee heb je, ja kan je krijgen!



succes!

Ik zou ook terug gaan hoor, Ook al had ik geen bonnetje meer.





Heb dat ook wel eens bij kleren van de Prenetal dat het krimpt snel vaag word en snel van die balletjes opkomen.



Maar komt niet erg veel voor, en koop toch best veel kleren bij de prenetal.

had hier ook een probleem met een warmwaterbordje… zonder bon, maar kreeg zo een nieuwe… :thumbup:

Heb je met pin betaald? Je bankafschrift geld dan ook als geldig aankoopbewijs.