vertellen van zwangerschap dmv t-shirt

Ik vraag het maar even hier want waar vind ik de meeste zwangeren bij elkaar die vast een tip hebben :wink:



Wij zijn nog bezig maar ik heb al wel een idee hoe ik het wil vertellen van de 2e aan de ouders, vrienden ed. Ik wil Vasco een t-shirt aandoen met de tekst: hoera ik krijg een broertje of zusje!



Maar waar laat je nou zo’n t-shirt drukken?

Ik heb al gegoogeld maar kom alleen op sites waar je minimaal 50 moet bestellen. Beetje overdreven… :eh:



Wie heeft er tips waar ik dit kan vinden

(bij voorkeur pb-en aangezien ik commerciële vraag stel :wink: ).



Of andere leuke verteltips zijn ook welkom.

Bij simplycolors (het bekende er voor en er achter) heb ik de shirtjes van Lucas en pepijn laten drukken.Zal je ook voor de zekerheid een pb sturen.

hier kun je per stuk bestellen!! http://www.simplycolors.nl/

:thumbup: bedankt da’s snel!!

én verder: lang leven de Do It Yourself mentaliteit!!

Men kope een pak transferpapier, print een tekst, plaatje, foto uit op het papier, strijk het op het shirt en klaar is Lila!



Maar simplycolors is ook mooi!

bij rainbowbabies en drukkies doen ze dat ook ( zelfde manier een linkje van maken)

Je kunt ook even bij mede-kokker Noui ( hereyouart.nl) op haar site kijken :wink:



Ik heb deze bij haar bestelt :thumbup:

Ik zit er ook aan te denken om voor lasse ergens een t-shirtje te scoren. OVer twee weken ben ik jarig - toch leuk als hij dat dan aanheeft en opa en oma en nog wat familie dit dan leest.

ik weet nie of het kwa afstand te doen is voor jullie aar op de beverwijkse bazaar staat ook een man met shirt en drukt ook teksten er achter op



groetjes mir

@Paschal75 wrote:

Je kunt ook even bij mede-kokker Noui ( hereyouart.nl) op haar site kijken :wink:



Ik heb deze bij haar bestelt :thumbup:




ohhhh die is ook leuk… :inlove:

ik had voor mijn dochter een shirtje



ik word een grote zus :inlove:



maar ik vind voor een jongen heel erg leuk de text



ik ben stoer want ik word een grote broer :inlove:



ik had het bij simplycolors besteld :thumbup:

Ik had het toen zelf gedaan…

Heb deze trouwens pas nog voor mezelf gemaakt!