hallo dames,
als de termijn echo volgende week goed is willen we het aan onze kinderen van 14, 12 en 9 gaan vertellen dat ze een broertje of zusje gaan krijgen.
Hebben jullie nog leuke ideeën hoe dat te doen?
Heb 2 jaar geleden met Ninte* voor alle drie een cadeautje ingepakt wat ze gelijk moesten open maken en dan raden wat het was. had dus sokjes, een rompertje en een potje olvarit ingepakt.
Hoe zullen we het nu eens aanpakken?
als jullie samen gaan luchen beschuit met muisjes op tafel zetten?
@roosje83 wrote:
als jullie samen gaan luchen beschuit met muisjes op tafel zetten?
Dat doen we hier nooit samen, man en ik werken, 2 kids naar VO dus die komen niet thuis tussen de middag.
Ik zat al wel te denken aan die chocolade flikken met roze en blauwe spikkels, die heb ik wel eens ergens gezien. Banketbakker?
die kan ik 's avonds met de thee wel op tafel zetten misschien. :think:
is ook leuk idd kan je hier bij de bakker krijgen en bij jamin :drool:
@roosje83 wrote:
is ook leuk idd kan je hier bij de bakker krijgen en bij jamin :drool:
Oh ja, dat was de Jamin waar ik ze gezien had. Helaas hier in de wijde omgeving geen jamin te vinden, dan maar even bij de bakker kijken, of zou de Hema ze ook hebben?
Gefeliciteerd.
Hier hebben ze ze bij de C’est bon (winkel met nootjes ed).
@Nienke123 wrote:
Gefeliciteerd.
Hier hebben ze ze bij de C’est bon (winkel met nootjes ed).
Dank je! C’est bon? ken ik ook niet?
denk niet dat hema ze heeft :think:
Hema heeft petit fours met blauw en roze, ook leuk!
Heb je niet een mooie foto van Ninte, die je voor iets leuks kan gebruiken? Ik weet even niet wat hoor, maar dat je haar er ook bij betrekt? Of is dat misschien even te confronterend voor de kinderen/ jullie?
Zogenaamd alvast lootjes trekken voor Sinterklaas en dan op eentje “brusje” zetten. Kwartje zal snel genoeg vallen
Wij hadden een puzzeltje van Anne Geddes gekocht en daarop geschreven: Ik word jullie nieuwe broertje of zusje.
Die mochten ze samen puzzelen en de oudste(toen bijna 8) kon het voorlezen.
Ze vonden het geweldig, maar de oudste geloofde het eerst niet, want je kon het immers nog niet zien.
@Tedski wrote:
Heb je niet een mooie foto van Ninte, die je voor iets leuks kan gebruiken? Ik weet even niet wat hoor, maar dat je haar er ook bij betrekt? Of is dat misschien even te confronterend voor de kinderen/ jullie?
Misschien wel een goed idee! zal er eens over nadenken.
@Wawa wrote:
Zogenaamd alvast lootjes trekken voor Sinterklaas en dan op eentje “brusje” zetten. Kwartje zal snel genoeg vallen
Is een leuk idee, maar we doen hier niet aan lootjes, en met sinterklaas is brusje ook nog niet geboren.
@san2001 wrote:
Wij hadden een puzzeltje van Anne Geddes gekocht en daarop geschreven: Ik word jullie nieuwe broertje of zusje.
Die mochten ze samen puzzelen en de oudste(toen bijna 8) kon het voorlezen.
Ze vonden het geweldig, maar de oudste geloofde het eerst niet, want je kon het immers nog niet zien.
Oh, die vind ik ook leuk!
Dan zou ik een echofoto gebruiken en daar een puzzeltje van maken.
Of is het dan gelijk te duidelijk?
@joseetje wrote:
Dan zou ik een echofoto gebruiken en daar een puzzeltje van maken.
Of is het dan gelijk te duidelijk?
Denk het wel, ze hebben al te veel echo foto’s gezien!
Hoorde laatst wel van iemand anders die de echo foto liet zien aan haar 12-jarig zoon en vroeg of hij wist wat het was, kreeg ze als eerste antwoord: “een wervelstorm?” :mrgreen: :mrgreen:
ik heb onze zoon een tshirt aan getrokken met ik word grote broer en niks verteld en het werd hem vaak genoeg verteld met onze houswarming party die dag