Vertalen naar Duits

Wie kan er trouwens goed Duits;



Ik wil een email (naar een camping) sturen;



Mijn vragen zijn.



Onze kinderen zullen volgend jaar 1 en 3 jaar zijn.

Dat wij nog niet de exacte datum van onze verblijf weten, maar … of …

Kunnen wij de Bungalow “young family” alvast voor beide datums reserveren, in januari weten wij de exacte datum.

Unsere Kinder werden im nächsten Jahr 1 und 3 Jahren.

Wir wissen nicht, den genauen Zeitpunkt unseres Aufenthaltes.

Ist es dennoch möglich, vorab Bungalow “junge Familie” zu reservieren Termine für beide?

Im Januar werden wir wissen, das genaue Datum.

@faizaa wrote:

Unsere Kinder werden im nächsten Jahr 1 und 3 Jahren.

Wir wissen nicht, den genauen Zeitpunkt unseres Aufenthaltes.

Ist es dennoch möglich, vorab Bungalow “junge Familie” zu reservieren Termine für beide?

Im Januar werden wir wissen, das genaue Datum.




voila :wink:

Daarom houd ik van je :mrgreen:



Maar ik nu twijfel ik toch weer over een andere camping :oops:

Alleen is die duurder … :shifty: dus moet het ook even met onze vrienden bespreken.



Hoe belangrijk is animatie voor de kinderen.

Die van onze vrienden zijn dan … 6 en 9 jaar :think:

Alleen Sophie is dan 3 en zal dan perse meewillen :shifty:

als je IE 8 heb zit er automatisch een knop om te vertalen :wink: :thumbup:

Animatie is wel heel erg leuk voor kids hoor Vic… Helemaal voor de jongens. En ook wel erg makkelijk… Heb je als ouder ook even je handen vrij :lol: Maar de kids vinden het ook echt geweldig! Ze doen ook echt vaak leuke dingen (die bij ons dan) en bij die TopiClubs kun je uiteindelijk ook sparen voor een medaille… :lol:

Maar is die animatie niet pas leuk vanaf 4 jaar en ouder?

De meeste campings waar wij verbleven laatste jaren van bijv. eurocamp e.d. hadden pas animatie vanaf 4 jaar oud.

merijn was de laatste keer nog 3 en kon dus niet meedoen. Maar ik had hem daar ook niet alleen naar toe laten gaan nog op die leeftijd.

@jet wrote:

Maar is die animatie niet pas leuk vanaf 4 jaar en ouder?

De meeste campings waar wij verbleven laatste jaren van bijv. eurocamp e.d. hadden pas animatie vanaf 4 jaar oud.

merijn was de laatste keer nog 3 en kon dus niet meedoen. Maar ik had hem daar ook niet alleen naar toe laten gaan nog op die leeftijd.




Zoals ik al zei :wink: :lol:

De kinderen van onze vrienden zijn dan 6 en 9 :wink: jaar … alleen Sophie wilt dan wel mee.

Die is helemaal vlieft op Justin :shifty:

Vic, hihi zou je haar toch moeten leren dat ze niet altijd haar zinnetje krijgt :stuck_out_tongue: :lol:

Wordt ze lekker driftig van :lol:

Maar gebeurd hier ook hoor… Dat heb je nou eenmaal… Gisteren ook… Was Verle ook helemaal van slag omdat Mirte naar een ander kindje ging om te spelen. Dat hoort er nou eenmaal bij… Haar tijd komt nog wel :wink:

Oh ze krijgt niet altijd haar zin hoor :lol:

Maar als ze dan gaan knutselen (bijv) waarom zou ze dan niet mogen?!

Ze wilt met Justin spelen en zij ook met haar … dus dat wordt nog wat dan :shifty:

Gaan ze dingen doen die niet geschikt zijn voor kinderen jonger dan 3 jaar, dan kan ze niet mee … klaar :angel:



Gaan we wel in de speeltuin spelen, zat andere kinderen, toch! :mrgreen:

ja ik merk dat ook al heel sterk met Xander. Die wil ik ook alles volgen, maar ja dat kan nou eenmaal niet altijd.



Overigens kwam je er bij eurocamp als jonger kind ook echt niet bij in. Heel strikt met leeftijd daar.

Inderdaad… kindjes genoeg in de speeltuin :inlove:

Maar inderdaad… Ze doen vaak net die dingen waarbij je wat ouder moet zijn. Niet elke ouder blijft er ook bij, denk dat als je er wel bij blijft, ze misschien ook minder streng zullen zijn, geen idee, maar zou kunnen. Maar als je je kind alleen laat, willen ze gewoon niet het risico nemen :wink:

ik heb een email terug in het Duits :shifty:



Hallo die Kosten für die Kinder sind im Chalet Euro 15,-- also für 4 Personen sind die Kosten Euro 90,-- pro Tag wir haben eine Woche Mindestzeit also Euro 630,-- + Ortstaxe für Erwachsene derzeit 0,60 Cent pro Nacht pro Person und die Endreinigung für das Chalet ist Euro 35,–



Dat kan toch niet dat ze voor een kind van 1 jaar (dan net hé … 1 augustus 2010 wordt ze 1 jaar) ook € 15,00 vragen :hand:



Hoe zeg ik in het duits.

Dat ik het dus raar vind dat een kind van 1 tot 13 jaar in een caravan € 4,80 betaald.

En dat ik voor een kind wat dan net 1 jaar is en een kind van 3 € 15,00 per persoon.!

Soms kan dat laatste wel. Ik vind 15 wel veel hoor.

Wij waren afgelopen maand voor Marit (1 jaar en op schoot) meer geld kwijt voor een vliegticket dan voor Lucas (4 jaar en eigen stoel). Heel raar toch!



En in een hotel zijn wel ook voor Marit al eens meer kwijt geweest want voor haar moest er speciaal een babybed geregeld worden en Lucas sliep in een bed dat er toch al stond… ?!?



Maar ik kijk altijd naar het totaalplaatje en vergelijk die prijzen met elkaar.