nou bij tygo was het meteen goed, zeker het spugen,
dus ik ben ook benieuwd!
Wauw…ze heeft sinds haar eerste flesje friso al niet meer gespuugd :shock: :mrgreen: :mrgreen: zelfs geen mondje terug :mrgreen: :dance: :dance: :dance:
Ook heeft ze gisteravond 2 dikke poepluiers gehad…ook heel bijzonder!!! En zonder moeite zijn de luiers geproduceerd!!!
Ze is nu wel aan het huilen en al een tijdje…maar ik heb meer het idee dat dat een niet in slaap kom huiltje is en niet een kramp huiltje!!
Maar tot nu toe ben ik dus erg tevreden :thumbup: :thumbup:
woehoe
wat fijn!
jeetje, wat fijn joh!!! Het helpt bij meerdere mensen fijn hoor!! Yannick spuugt nu helemaal niet meer!!! Echt zo’n opluchting!! Aangezien de voeding wel minder leek te vullen maak ik nu een combinatie van 4 comfort met 2 extra! dat lijkt voldoende te zijn… Nu maar hopen dat zijn ontlasting ook goed blijft!! Oja Ziet enorm bedankt voor je tipts en ervaringen… je blijft idd aan het zoeken met die kleintjes naar de juiste samenstelling voor jouw baby.
Groetjes Cloud
Oh, dus dat heb jij ook?!!
Kira heeft heel snel weer honger sinds ik Friso geef. Na 1,5-2 uur wilt ze alweer en dat vind ik echt te snel.
Ik was al aan het afwachten of dat misschien iets tijdelijks was van Kira.
Nou, dan ga ik zo weer eventjes winkelen en ook Friso extra halen!! En dan even stoeien met de juiste samenstelling!!
Het klaarmaken duurt wel lang zeg! Overdag is het niet zo erg, dan maak ik het gewoon een half uurtje van te voren en dan is de temp. goed als ik het geef, maar 's nachts is het ff stoeien. Dan wordt Kira huilens wakker en dan moet ik nog die hele fles klaarmaken en op de juiste temperatuur krijgen!! Gelukkig slaapt Kim lekker door het gehuil van Kira heen!!
ik deed altijd een derde gekookt water, dan roeren en dan aanvullen met koud water, joepie
dat werkte sneller
enne, graag gedaan
ik was er toen ook zo blij mee!
Weet je wat ik heel erg raar vind…
Ik heb gemaild naar Friso, om te vragen of ik de Friso extra kan aanmaken in hetzelfde gekookte water.
Nu krijg ik als antwoord dat dat niet kan, omdat de Friso extra dan zijn voedingswaarde verliest. Terwijl ze zeggen dat de Friso Comfort en de Friso Extra allebei precies het zelfde zijn als de gewone Friso, maar dan met rijstzetmeel en jahannesbroodpitmeel er in. Dus dan verlies je toch bij Friso Comfort ALTIJD je voedingswaarde, want die maak je altijd aan met gekookt water :? :?
jeetje, … wat een verhaal! ik heb de afgelopen dagen de flessen van yannick dus allemaal met kokend water gemaakt… dus ook met de schepjes Friso extra erbij!!! Dat wist ik dus niet!! Ik moet trouwens wel zeggen dat zijn ontlasting weer te hard is geworden nadat ik een combinatie maakte, ook melde hij zich ieder nacht weer om 5 uur ipv half 7. Vanmorgen ben ik bij het consultatiebureau geweest en yannick was te weinig aangekomen… ook zei ik dat hij meer honger had maar we zitten dus al op een fles van 180 cc + 6 schepjes en dat ik daarom de Friso extra ben gaan toevoegen. De verpleegkundige adviseerde mij om de fles comfort op te hogen naar 210 cc + 7 schepjes en de extra achterwege te laten aangezien Yannick daar dus weer harde ontlasting van krijgt. Sommige baby’s hebben die extra verhoging dus wel nodig blijkbaar! Hij was maar 180 gram in 2 weken aangekomen ! Ook zei ze dat het niet slim is om die twee voedingen te mengen… verliest het zijn kracht maar ze zei niet precies waar dat dan aan zou kunnen liggen :?
Ze gaf aan dat als yannick hier nog niet voldoende aan zou hebben ik beter de nachtvoeding volledig extra zou kunnen doen en de rest gewoon comfort geven. Wat een gepuzzel allemaal zeg!!
Groetjes Cloud
Cloud, hoe gaat het nu?
Met Kira gaat het best goed!! Ik heb nog een mail gehad van Friso en de eerste mail klopt niet zegt zij. De voeding verliest niet de voedingswaarde als je het met gekookt water klaarmaakt, je kunt dus gewoon de extra ook aan het gekookte water toevoegen!