Misschien heel stom, maar hoe verberg je je buik tot 12 weken!?? :shock:
Niet dat ik er nu al groei… zie niks, alleen 's avonds, maar misschien had ik dat ervoor ook al wel.
Wij willen namelijk het geheimpje bewaren tot de 12e week…
Helemaal voor mn job natuurlijk…
En, hoe gaan we dat doen? :eh:
Zwart kleedt af. Als ik zwarte kleding draag, lijkt mijn buik kleiner. Succes!
Bij mij zagen mn collega’s het al met 8 weken, zelfs zwarte kleding hielp toen niet meer
wijde kleding. En ik weet niet of ze weten dat je bezig bent anders ben je gewoon wat aan gekomen iets te veel gesnoept en ge bbq’t
Zij kennen me gelukkig nog niet zo goed daar… dus loop expres al in wijdere dingetjes enzo, lang leve de tuniekjes…?
Erg toch… dat ik zo denk :think:
nee hoor helemaal niet. Als jij het geheim wil houden is dat jou goed recht. En ik kan me het ook heel goed voorstellen hoor
Bij mij is het pas te zien sinds een paar weken en dan alleen nog voor de mensen die me vaker zien. Ik ben stevig gebouwd en de kleine ligt echt in mij. Ik heb ook nog steeds dezelfde broeken aan enz. Voor mijn werk was dit erg handig aangezien ik ergens werk waar een zwangere buik complicaties met zich mee kan brengen.
Ik zou wel eens willen dat meer mensen het zien.
gefeliciteerd!
Maar ehm…het is je 4e he? Als ik zo je onderschrift lees…En dan wordt het natuurlijk wel lastig. Hier de derde, en mensen zien het nu ook al…maar ik ga het ook niet verbergen tot 12 weken, lijkt me vrij onmogelijk…succes!
Ja ik ben dus heel slank… Het moest maar gauw koud weer worden Dan valt het niet op dat ik in dikke truien loop :mrgreen:
@WoLa wrote:
gefeliciteerd!
Maar ehm…het is je 4e he? Als ik zo je onderschrift lees…En dan wordt het natuurlijk wel lastig. Hier de derde, en mensen zien het nu ook al…maar ik ga het ook niet verbergen tot 12 weken, lijkt me vrij onmogelijk…succes!
De oudste twee zijn van mn vriend, dus het is mijn 2e zwangerschap…
Bij mij hielp wijde kleding niet zo. Was echt heel raar, maar toen ik een zwart tuniekje aan had, zag iedereen het :o . Nou ja, ik deed er verder ook niet moeilijk over toen mensen begonnen te vragen, ik dacht ik kan wel helemaal gaan ontkennen en ze een paar weken later het vertellen, maar dat vond ik ook weer zo’n gedoe.
Ik vond het wel raar dat je het zo snel bij mij zag, vooral omdat het mn eerste is (ik had gehoord dat je bij een eerste minder snel dik wordt).
@Klaproos wrote:
@WoLa wrote:gefeliciteerd!
De oudste twee zijn van mn vriend, dus het is mijn 2e zwangerschap…
aH dan is er nog hoop, de tweede ging hier wel iets sneller, maar de derde dus helemaal :shock:
lange zwarte getaileerde blouse met leuke details, kraag grote knopen = afleiding en ik droeg er een hele brede riem overheen en een strakke broek zo heb ik het best lang uit gehouden, maar de mensen die mij echt goed kennen riepen al bij 8 weken hey Jane wat zie ik daar. Mensen die ik nauwelijks kende hadden bij 20 nog niets door :mrgreen: Je ziet het snel als je wat slank bent. succes
jaa idd wijde kleding tis idd afwachten hoe snel je buikkie groeit…
bij de tweede bij mij was het met 12 wkn niet meer te verbergen hahah
maar de derde begon pas te groeien met een week of 15
Bij mij vroegen ze na de geboorte , ik wist niet dat jullie een kindje geadopteerd hadden :evil:
Ben wel zwaarder van me zelf, maar t was overduidelijk dat ik zanger was :inlove:
van die heupriemen… van die hele brede…
Zo heeft een vriendin van mij het bij de 3e weten te verhullen tot ze 15 weken was
Ze droeg express wat lagere heupbroeken omdat daar zowieso wel een “randje” overheen piept en dan van die tuniekjes en blousjes met print en een aantrekkoortje zodat je zo’n ballonlook krijgt en dan van die mooie brede riemen.
Nou het viel zo echt niet op…
Super! Ik heb reden om te gaan shoppen! Thanks meiden! :thumbup:
veel plezier met shoppen en gefelicieerd met je zwangerschap!
ik ben stevig van mezelf en heb altijd gedacht je zal het bij mij wel niet zo snel zien dat ik zwanger ben maar het tegendeel is waar me buik krijgt een hele andere vorm en ik kan het nog erg weinig verbloemen
heb gister zelfs al positiekleding gekocht :inlove:
@jane wrote:
lange zwarte getaileerde blouse met leuke details, kraag grote knopen = afleiding en ik droeg er een hele brede riem overheen en een strakke broek zo heb ik het best lang uit gehouden, maar de mensen die mij echt goed kennen riepen al bij 8 weken hey Jane wat zie ik daar. Mensen die ik nauwelijks kende hadden bij 20 nog niets door :mrgreen: Je ziet het snel als je wat slank bent. succes
Bij mij zien sommigen het aan mijn gezicht! Nu heeft nog niemand het door, zit ook in de nachtdienst, dan kom je wat minder collega’s tegen.
Vorig jaar liep ik met 35 weken in een zwangerschapsuniformbroek en een poloshirt er over op een festival, komt tegen het einde één van de officieren er pas achter dat ik zwanger was! “He? ben je zwanger? Niet gezien!” :mrgreen: ( kan ook aan de man liggen natuurlijk!)
@Tamara30 wrote:
Bij mij vroegen ze na de geboorte , ik wist niet dat jullie een kindje geadopteerd hadden :evil:
Ben wel zwaarder van me zelf, maar t was overduidelijk dat ik zanger was :inlove:
Daarom juist dachten ze het! :mrgreen:
Veel van die A-lijn tuniekjes en truitjes…de mode van nu is in principe erg handig dan :mrgreen: