Verstelprobleem Quinny Buzz

Helphelphelp!!! Ik heb gezocht, maar ik kon geen soortgelijk topic vinden, dus…





Al een aantal jaar ben ik bezitster van een Quinny Buzz ('06). Alleen nu wordt het tijd om de bandjes te verstellen naar het formaat van mijn inmiddels peuter en (bijna-)dreumes. Alleen… Ik krijg het niet voor elkaar. In het boekje staat dat je “eenvoudig” de rits aan de achterzijde moet openen (het vinden en openen, dat lukt me nog wel :lol: ), maar dan!!!



Dan zou je makkelijk :roll: de bandjes naar de volgende “gleuf” moeten kunnen verplaatsen.



Laat ik het zo zeggen… Schiet mij maar lek :x .

Ik loop nu al voor de tweede keer te rommelen :evil: en ik kan mijn kinders toch echt niet voor de zoveelste keer in een dwangbuis proppen, alleen omdat mama zo blond :oops: is dat ze het niet voor elkaar krijgt :shifty: .



Dus, wie heeft er ook een Buzz en weet hoe je dit (hopelijk makkelijk :pray: ) voor elkaar kunt krijgen. Want ik begin me nu met de minuut gefrustreerder en dommer te voelen :wall: :wall: …



Thanks!

Shirley

Als je een mailtje stuurt naar Quinny krijg je gratis een verleng-setje opgestuurd. Heb er zelf geen ervaring mee, heb het model 2009, maar volgens mij sturen ze op voor de modellen 2005 tot 2007.

Dank je wel voor je bericht.



Het probleem zit 'm echter (nog) niet in de lengte van de gordels. Je kan bij de Buzz de gordeltjes verstellen naar de volgende “gleuf”. Dit zorgt ervoor dat de gordels niet over de schoudertjes snijden (het beginpunt ligt nu achter de schouderbladen van mijn jongste) maar weer gewoon over de schouders vallen (dus het beginpunt ligt dan weer boven de schouders)



Zal even kijken of ik een foto kan maken. Maar dat zal denk ik morgen worden.



Hopelijk weten andere Buzz gebruikers nog raad!

Volgens mij moet je het anders doen;



op de hoek van de zitting en rugleuning, aan de achterkant zit een klitteband…Als je die opent, kun je met je hand naar boven en de gordel naar een andere gleuf zetten.



Hmm, hoop dat ik het nu goed uitleg.

Succes!

Nou inmiddels heb ik het bijltje erbij neergegooid en me gemeld bij de winkel waar ik het ding gekocht heb :shifty: .



Zij hebben, heel fijn, lekker lopen prutsen en :smiley: het is gelukt! Ze hebben de gordeltjes versteld! :clap: Mocht er ooit een derde komen bij deze dame, dan zal ik weer terugmoeten om ze terug te laten plaatsen :wink:



Maar ze waren het met me eens dat het niet makkelijk was. Blijkbaar stamt mijn oude, trouwe wandelwagen uit de tijd van voor de innovaties (en dat de fabrikant nog eens goed over het ontwerp en functionaliteit had nagedacht :doh: )



In ieder geval bedankt voor het meedenken!

o jammer, je hebt het al opgelost :mrgreen:



Ik heb gisteren de buggyzitting vervangen door een XL-seat. En na een hoop bloed, zweet en tranen zou ik je nu kunnen vertellen hoe je het hele ding uit elkaar moet slopen 8)

Mostert na de maaltijd,



Je kan een verlengsetje kostenloos bestellen bij quinny.

:wink: