verstandskies..en hoofdpijn

ze hebben gisteren mijn verstandskies getrokken, en nu ben ik vanochtend opgestaan met een ontzettende hoofdpijn :cry:

zolang ik paracetamol slik, heb ik niet zoveel last, maar ja dat werkt ook wel eens uit he, dus nu pppfff lijkt wel of ik een klap met een hamer heb gehad

iemand ervaring met dit fenomeen???en is het normaal dat je daar zo last van hebt

ik heb trouwens geen last van de wond of zo

Jahoor hier ook verstand eruit… :wall: verstandskiezen :mrgreen:

Die koppijn komt omdat het doorttrekt naar je hoofd, proberen veel te drinken enne Ibuprofen werkt ook heel goed, weet niet of je dat mag hebben, maar dat werkt ook nog eens ontstekingsremmend.

Niet gekregen van je kaakchirurg/tandarts?

Als het lukt regelmatig liggen, dan is de druk in je kaak/ hoofd wat minder helpt ook tegen de hoofdpijn en weinig bukken.

Succes, hopelijk na een goede nachtrust is het morgen weer een stuk beter :hug:

nee ik heb niks gekregen van de tandarts, en leef nu zo’n beetje op de paracetamolletjes :mrgreen: :shifty:

nou ja ik hoop dat het snel weer over is want pppff wat kun je daar chagerijnig van worden zeg :wall:

@kimmetje23 wrote:

nee ik heb niks gekregen van de tandarts, en leef nu zo’n beetje op de paracetamolletjes :mrgreen: :shifty:

nou ja ik hoop dat het snel weer over is want pppff wat kun je daar chagerijnig van worden zeg :wall:

Aha, lekker iedere 6 uur 2 nemen van 500 mg, vaste tijd, komt het helemaal in orde en lekker blijven drinken

Succes :hug:

jha die 2 doe ik idd,

ppff het is wat he, wil je van de pijn af die de kies met zich mee brengt krijg je dit erbij :roll: :roll: :mrgreen:

@kimmetje23 wrote:

jha die 2 doe ik idd,

ppff het is wat he, wil je van de pijn af die de kies met zich mee brengt krijg je dit erbij :roll: :roll: :mrgreen:

Als het goed is, duurt dit minder lang dan de problemen die zo’n kies kan geven

Even doorbijten he :wink:

Geen ibu nemen! Kan bloedingen veroorzaken, gewoon paracetamol idd. 2x 500 mg per keer. Sterkte meis en hopelijk is het morgen weer over! :-*

@sarina wrote:

Geen ibu nemen! Kan bloedingen veroorzaken, gewoon paracetamol idd. 2x 500 mg per keer. Sterkte meis en hopelijk is het morgen weer over! :-*

Jeroen (mijn vriend) kreeg juist ubipofen mee van de kaakchirurg, van die poeder (600 mgr) in zakjes…

Hielp goed…

Vind het altijd vreemd als je niks mee krijg, tegenwoordig hoef je echt niet zoveel pijn meer te hebben hoor :naughty:

Sterkte…

gr patricia

ik kreeg 600 poeder ibu mee…en had nog pijn en 5 dagen 39 graden koorts en geen gevoel in een deel van mijn kin en lip 3 maanden lang :shock: :o :shifty:

ik heb de andere kant dus ook afgezegt…die zitten me best :mrgreen:

Hoi

Kimmetje ik heb ook ibu 600 meegehad van de kaakchirurg, vind het idd vreemd dat je niks mee hebt gekregen! Maar ja ze zullen overal wel een eigen beleid hebben…

Meid doe het lekker rustig aan(zover als dat lukt met twee deugnietjes) en dan maar paracetamol slikken…

groetjes Jolanda

ik heb ze moeten laten trekken en is inderdaad een dag heel vervelend, morgen is het alweer een heel stuk beter kimmetje :-*

Ik heb ook een recept voor Ibu 600 meegekregen van de kaakchirurg. De tandarts mag waarschijnlijk geen recepten uitschrijven.

sarina… ben je niet in de war met aspirine?? acetylsalicylzuur… dat veroorzaakt bloedingen,door dat het bloedverdunnend werkt. ibuprofen naar mijn beste weten niet. Het is gangbaar dat na zo’n ingreep of enige andere tandheelkundige ingreep je brufen 600 mee krijgt(bruispoeder). Lijkt me stug dat ze die meegeven als je er bloedingen van krijgt…

kimmetje… ibuprofen is ook bij de drogist te krijgen in sterktes van maximaal 400 mg. Je hebt ook een variant die sneller werkt… Ik slik die altijd, omdat paracetamol niet meer werkt bij mij. En heb een hoop gedonder met mijn gebit… dus sja, heb ze altijd in huis… Maar als paracetamol helpt bij je, gewoon nemen… Ik heb me laten vertellen dat je die zelfs tot 8 per dag mag hebben…

nee ze hebben mij niet gevraagd of zo of ik een receptje wilde hebben, anders had ik echt wel ja gezecht :wink:

heb lekker even de oogjes dicht gedaan op de bank en dat heeft ook ewel een beetje geholpen, nu zometeen nog een paracetamol en vanavond voor het slapen nog 2 hopelijk is het morgen over

tanxxx voor de tips :-*

Ibu is idd rotzooi, was gister nog op radar te zien!

Kijk maar eens op de website van radar…

Kimmetje hoop dat je snel van je hoofdpijn af bent maar zou het toch houden bij paracetamol!

:hug:

Mij werd door de kaakchirurg gewoon doodnormale paracetamol geadviseerd en dan iedere 6 uur 2 tegelijk innemen. Ik heb

het gelukkig niet nodig gehad na het trekken van een verstandskies

en het wegsnijden van een wortelpunt… :pray:

Sterkte !!

Bij mij zijn 2 verstandskiezen getrokken door een tandarts en ik liep na een uur al weer te winkelen en savonds nergens last van gehad, geen paracetamolletje gezien…

En nu mogen er weer 2 uit, maar mijn nieuwe tandarts wil dat ik die bij de kaakchirurg laat trekken/snijden… En ik zou moeten bellen als ik gestopt was met borstvoeding geven zodat ik dan betere pijnmedicatie kon nemen…

Ik moet dus nog bellen (en ben al 4 maanden gestopt met bv) :shifty: …

Ik bel in december wel, dan kan ik volgend jaar ze laten trekken, dan ben ik als het goed is mijn no-claim niet kwijt dit jaar…

Komt wel goed hoor… :hug:

sarina.. ben je niet in de war met aspirine?? acetylsalicylzuur... dat veroorzaakt bloedingen,door dat het bloedverdunnend werkt. ibuprofen naar mijn beste weten niet. Het is gangbaar dat na zo'n ingreep of enige andere tandheelkundige ingreep je brufen 600 mee krijgt(bruispoeder). Lijkt me stug dat ze die meegeven als je er bloedingen van krijgt..

Precies, Ibu, veroorzaakt geen bloedingen :naughty: :naughty:

Ibu is idd rotzooi, was gister nog op radar te zien!

Beetje kort door de bocht, maar alle medicijnen zijn rotzooi :silenced: :mrgreen:
Zo vinden ze altijd wel wat, als je alles goed bekijkt en alle bijsluiters leest, dan kan je van vanalles heel wat ellende krijgen.
Als je dit 2 dagen gebruikt en verder niet is er echt niets aan het handje :hand:

:hug: vervelend hoor.

voor mij is het alweer lang geleden dat het verstand is getrokken.

maar bij mijn schoonzusje niet zo lang geleden en de tandarts zei ook dat de pijnpiek met 4dagen komt en dan langzaam afneemt.

heb je niks zwaarders meegekregen als recept van de tandarts?

ik weet dat ik zakjes kreeg maar weet niet meer wat het was :?

sterkte

Beetje kort door de bocht, maar alle medicijnen zijn rotzooi
Zo vinden ze altijd wel wat, als je alles goed bekijkt en alle bijsluiters leest, dan kan je van vanalles heel wat ellende krijgen.
Als je dit 2 dagen gebruikt en verder niet is er echt niets aan het handje

Ja van veel bijsluiters word je idd niet vrolijk!!
Maar heb zelf in verleden regelmatig ibu geslikt en heb daarmee wel mijn maag beetje mee naar de kl*te geholpen :? , bedoel eigenlijk te zeggen als je het met paracetamol kan oplossen lijkt me dat beter.
En zelfs nu ik zwanger ben slik ik liever ook geen paracetamol, weet wel dat het mag maar ben voorzichtig geworden met medicijnen en pijnstillers :wink:

Maar hoop dat je inmiddels van je hoofdpijn af bent Kimmetje!