Versnelde hartslag en gek gevoel op rug/borst

Meid ik lees het nu pas :oops:



zit je bij de hoed vk,s ? als ik zo brutaal mag zijn :oops: :shifty:



Met google heb ik toen ook van alles in mijn hooft gehaald dus daar kijk ik niet gauw meer, werd er steeds angstiger van.



een fijn gevoel dat je niet meer hoeft te werken en je rustig aan kan doen.



gr melanie

nee, maar daar zit wel mijn huisarts :wink:

maar, had jij toen ook deze klachten? Zo ja, wat was het bij jou?

Hoi,



Meid dat steld me gerust fffffjiewwwwwwwwww

Ik zat dus wel bij de hoed, en ze luisterde niet naar mijn klachten, mij met bekken instabilieteit op een plekje laten staan omdat ik niet in de stoel paste en ze wel een geschikte stoel in de echo ruimte hadden staan , maar die aanbieden … nee hoor, en zeggen dat ze het moeilijk kunnen zien vanwege vet op de buik :shock: ik had geeneens geen buik, dan zei de gyn ook net zo veel zicht als iedere ander , met de verkeerde band bloeddruk meten, twijfelen aan het kunnen van mijn huisarts , ehhhhhh mijn bloedgroep verkeerd doorgeven en ik voelde me er totaal niet sirieus genomen, ben op eigen houtje naar het ziekenhuis gegaan, bleek wel dat ik beginnende zwangerschapsdiabetes had en een verhoogde bloeddruk !

hoefde er gelukkig net geen tabletjes voor.

ben daar dus ook weg gegaan en naar het zagwijpas overgegaan de baarkliniek heeft het geloof ik voor de nacontrole .





dus geef mij portie maar aan fikkie wat betreft de hoed :thumbdown: :thumbdown: vk,s





gr melanie

Ik kom uit Rijswijk en ik ben onder behandeling in het Reinier de Graaf.

Ik neem aan omdat je uit Delft komt jij ook daarheen gaat.

De gyn’s zijn daar in ieder geval allemaal erg aardig en meelevend en het belangrijkste er wordt naar je geluisterd.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik kom uit Rijswijk en ik ben onder behandeling in het Reinier de Graaf.

Ik neem aan omdat je uit Delft komt jij ook daarheen gaat.

De gyn’s zijn daar in ieder geval allemaal erg aardig en meelevend en het belangrijkste er wordt naar je geluisterd.




Dat klopt :thumbup:

oh jeetje das idd niet leuk melanie. Nee, ik zit op de Buitenwatersloot, bij de VK’s daar. Maar nu dus even niet… ik loop idd op de poli gynaecologie van het RdGG in Delft, maar daar ben ik juist weer niet helemaal over te spreken (maar das een heel ander verhaal, ze hebben bij ons een aantal flinke fouten gemaakt toen wij zwanger wilden worden maar dat niet lukte en uiteindelijk ook niet eens zou kunnen).



@Mamma van sharondenise, welke gyn heb jij daar?? Ik had voor heen dr. Speksnijder en die gaat nu weg, nu hebben ze me doorverwezen naar dr. (de?) Groot.

@Paco wrote:

oh jeetje das idd niet leuk melanie. Nee, ik zit op de Buitenwatersloot, bij de VK’s daar. Maar nu dus even niet… ik loop idd op de poli gynaecologie van het RdGG in Delft, maar daar ben ik juist weer niet helemaal over te spreken (maar das een heel ander verhaal, ze hebben bij ons een aantal flinke fouten gemaakt toen wij zwanger wilden worden maar dat niet lukte en uiteindelijk ook niet eens zou kunnen).



@Mamma van sharondenise, welke gyn heb jij daar?? Ik had voor heen dr. Speksnijder en die gaat nu weg, nu hebben ze me doorverwezen naar dr. (de?) Groot.




Ik heb ze allemaal gehad daar, iedere keer krijg ik een ander.

Maakt me ook niet uit hoor bij de bevalling krijg je toch altijd iemand die je niet kent. Althans dat is me nu al 2 keer overkomen.



Bij de oudste woonde ik nog in Scheveningen en liep ik bij het Bronovo, daar had ik wel een vaste gyn maar de teleurstelling was erg groot dat hij niet bij de bevalling aanwezig was.

Vandaar dat het me niet uitmaakt bij wie ik kom.

De bevalling van Yari is trouwens helemaal door de vk gedaan, een erg aardige vrouw hoe ze heet weet ik zo 123 niet meer.



dr Speksnijder heb ik ook wel eens gehad op controle dr de Groot weet ik niet eerlijk gezegt.

De eerst komende afspraken heb ik bij dr Baars en dr v/d Marel en de vorige was bij Pietersma dus ik heb ze zo’n beetje allemaal gehad daarzo :wink:

Ohh haha ja dat is idd makkelijk ja, dat is natuurlijk net zoals bij de VK (tenminste, als er meerdere VK’s op een post werken). Wel fijn als je ze allemaal een keer hebt gezien.



Ik ga nu lekker m’n bed in, hubby is niet thuis dus ik heb lekker de hele tijd met de hond op de bank gelegen :oops: morgenochtend vroeg naar de HA, ik hou jullie op de hoogte.



Thanx voor het meeleven! :-* :-*

Heej meis,



Wat een verhaal zeg. Had dit topic nog niet zien.

Ik lag gisteravond in bed en dacht we hebben helemaal niks van Linda gehoord op ons forum…dat kan niet goed zijn…was blij vanmorgen toch een berichtje van je te lezen…ook al stond er niet veel “goeds” in!



Meisje sterkte vandaag en succes bij de HA!



:hug: voor jouw! :-*

Hoi Linda hoe was het vandaag bij de ha?

Ik hoop dat je wat beter voelt, en dat je iets meer weet.



:-*

hoihoi,



thanx meiden…



Gister bij de HA geweest, die stuurde me direct door naar de gyn, waar ik dus vorige week zondag ook was. Nu was het wel een andere arts, maar toen ik daar kwam was er weer niets aan de hand, hartslag weer rustig en bloeddruk weer netjes, zelfs iets aan de lage kant… Maar moet nu wel naar de cardioloog, a.s. woensdag. Krijg dan een hartkastje mee voor 24 uur, en dan daarna gelijk weer terug naar de gyn voor controle.

Nu was alles oke, weer een CTG en echo gemaakt (hoefde van mij niet maar de arts wou 't graag, dus oké, altijd leuk :mrgreen:), kleine was vreselijk druk, ook tijdens de CTG. Ze denken nu dat het komt door m’n ademhaling i.c.m. een hoge bloeddruk… moet nu eerst die afspraak bij de cardio afwachten, misschien daarna toch weer aan de Cesar-therapie om mijn ademhaling in juiste banen te leiden. Maar voor nu dus nu nog rustiger aan doen, voor zover dat mogelijk is :shifty:



Overigens voel ik me vandaag wel goed, het zonnetje werkt ook wel mee en ik ga straks even gezellig met hubby naar 't tuincentrum, en voor de rest lekker helemaal niks. Heerlijk 8)

hoi paco,



Ik ben een beetje benieuwd hoe het nu met je is. Ik heb namelijk net een ziekenhuisopname achter de rug met soortgelijke klachten. Er is niks ernstigs gevonden maar blijf een hoge pols houden en snel buiten adem. Ik vind het best eng maar wel blij dat ik weer thuis ben.



Groetjes!

Hoihoi,



oh jeetje, een ziekenhuisopname zelfs :frowning:

Met mij gaat 't nu redelijk, ik moet zo weer naar het ziekenhuis om mijn hartkastje in te leveren (heb ik de afgelopen 24 uur omgehad). 4 mei krijg ik daar de uitslag van, en ik moet onder controle blijven bij de gyn ipv VK… en verder weten ze ook echt niet waar het vandaan komt :roll:



Hoop dat jij je ook gauw wat beter voelt zeg!!! :-*

Bij mij weten ze het ook niet, gek idee is dat, want de klachten zijn er wel. Ik blijf nu ook onder co van de gyn en dus in het ziekenhuis bevallen. En hopelijk nog even geen gekke dingen meer nu en genieten van de laatste zes weken!

Voor jou ook sterkte, en hopelijk een goede uitslag 4 mei. (Ik werd in het ziekenhuis helemaal gek van dat wachten op de uitlsagen van onderzoeken, wat duurt dat allemaal lang…)



Groetjes!