verslavingen of andere "rare" gewoontes?

Bij m’n oudste zoon vele gekke eetgewoontes gehad: yoghurt, fruit (kiwi’s), dubbelstick ijslolly’s (3 per dag :oops: ), cassis, rode limonade, frituur (ziekelijke trek in patat de eerste weken), milkshakes…



Bij m’n jongste alleen bizar veel trek in allerlei soorten pap: griesmeel, havermout, brinta. En melk, ik geloof zeker wel 1 liter per dag.

Kaasflips :drool: (kaaschips) bij beide zwangerschappen :drool:

(en bananen gingen er niet meer in :hand: :sick:)

Bij de oudste dronk ik heeeel veel appelsap, maar dan alleen van het eigen merk van de C1***.

Bij de jongste dronk ik liters karnemelk van De Fr**sche Vl*g.

Ik dronk liters chocolademelk en heb vele blikken champignonnesoep (van struik, geen andere :lol: ) gegeten. Tijdens de clomid en ook tijdens de zwangerschap. Ik luste normaal geen eens champignonnesoep. Chocolademelk wel , maar zo af en toe eens.

Bij Daan :vlinder: frikandel speciaal

Bij Ivan tosti’s

Bij Lynn waterijsjes die jezelf moet invriezen :drool:

ik lustte eigenlijk niks, maar het enige wat ik wegkreeg en dus bijna 9 maanden lang gegeten heb zijn:

aardappels (liefst uit de oven), vissticks, en witte bonen in tomatensaus :mrgreen: normaal krijg ik dat echt niet weg. het heeft ook heel wat hilarische opmerkingen van vrienden en familie opgeleverd als we ergens gingen eten :mrgreen:



ook die pakjes limonade van wicky dronk ik heerlijk weg.

normaal vind ik dat ook echt :sick:

Toen ik zwanger was van Femke leefde ik de eerste drie/vier maanden zowat op appelsap en kreeg ik soms enorme trek in augurken met ketchup :S

Daarna was ik verzot op fruit.



Nu heb ik voortdurend zin in vers gemaakte tomatensoep en huzarensalade :), terwijl ik dat laatste normaalgezien niet eens echt lekker vind.



Het blijft bizar wat die hormonen met je doen

Bij Eline, friet, kon ik wel iedere dag eten. Niet gedaan hoor :lol:

Bij Mees niet echt iets bijzonders eigenlijk :think:

Bij de eerste kon ik wel elke dag Shoarma eten, mmmmmm met heel veel sla erbij. En een patatje van Bram Ladage met een grote klodder mayonaise…

Bij de 2e dronk ik liters melk, en ik hou helemaal niet van melk.