Verslapen

Ik baal, wij hebben ons vanmorgen verslapen (hadden een slechte nacht met weinig slaap en toen heb ik met mn duffe kop de wekker uit gezet). Th. mocht vandaag weer spelen bij zijn orthopedagoog en keek daar heel erg naar uit.

En nu vond ik het al naar, maar nu voel ik me helemaal schuldig want Th kwam net helemaal aangekleed naar beneden… en is nu zo verdrietig dat hij weer naar boven is gegaan om zijn pyjama weer aan te trekken.

Gelukkig mag hij vanmiddag ook weer naar ballet, dus nog wel iets leuks te doen… maar toch.

Pffoe, zijn andere mama’s ook wel eens zo stom/dom?

ah dat is zeker sneu voor jullie jongen.

verslapen komt hier nooit voor, daar krijgen wij de kans niet voor omdat onze kleuter altijd wel rond 6 uur a half 7 wakker is en ons wakker maakt. :mrgreen:

Ja hier is de jongste ook altijd vroeg wakker, en op schooldagen moeten ze er om 7uur uit (en ik om 6) en dat gaat altijd goed!

Maar vannacht waren ze allebei zo onrustig, lagen allebei bij mij en lagen zo te woelen, te praten in hun slaap en werden meerdere keren wakker… Ik heb tot 5uur elk uur gezien :roll: .

En om 5.45uur zou mijn wekker gaan(had 'm nog op schooltijd staan)… Toen dacht ik hem een uur vooruit gezet te hebben maar heb en de wekker uitgezet en de klok een uur vooruit gezet :roll: . Werd heel toevallig precies om 9uur wakker (nou ja 10uur op de klok) en kon nog net voor de afspraak afbellen :roll: .

Straks maar even gezellig boodschapjes samen doen.